Hoofdstuk 3 - With You ■Niall FF■

134 10 1
                                    

•Iris POV•

Nadat Niall uit de kantine is gegaan, was iedereen verbaasd en bang, Nooit heeft het iemand opgenomen tegen Delvin, Delvin had soms woedenaanvalen waar hij alles omzich heen kapot maakte, dus niemand wist wat met Niall gaat gebeuren, De volgende dag hebben we niet met Niall gesproken, ik kreeg een sms van Liam: -'Leyuum'- ; 'Hooi Iriss,, heb je zin om vanmiddag aftespreken met mij en de anderen?'-

Eerst was ik blij maar toen merkte ik dat de anderen ook komen, ik had al langer een crush op Liam, maar durfde het nooit aan hem te vertellen, mishien mag hij iemand anders? en ik wil niet afgewezen worden, ik stuurde een smsje terug dat ik kom, later zaten we allemaal in het park en zaten doen, durf of de waarheid te spelen ,,Ok, uhmm, Liam, doen, durf of de waarheid?" vroeg Moniek, ,,Waarheid" zei Liam ,,Ben je verliefd op iemand uit deze groep?" mijn hoofd schoot naar boven en ik wachte tot liam antwoorde ,,Uhh,, j-jahh" zei hij heel zachtjes dat bijna niemand het hoorde ,,WIE IS HET?" Schreeuwde Jessica, Liam begon te blozen en keek naar mij, ik voelde hoe mijn hart sneller ging, Was hij verliefd op mij? ,,Ok, doen, durf of de waarheid, Iris?" alle ogen waren op mij gericht ,,Doen" zei ik zonder na te denken ,,Zoen liam" mijn hoofd schoot naar boven en ik begon te blozen, ik keek naar liam die naar de grond staarde, hij keek naar mij en ik kon zien hoe hij ook rood werd, ik gaf hem een kleine kus en iedereen begon te juichen ,,zijn jullie nu een koppel?" vroeg Valerie nieuwschierig, liam keek naar mij en met zijn glimlach wist ik het antwoord al ,,ja" zei ik met een brede glimlach, iedereen ging weer naar huis en ik knuffelde liam, iedereen ging naar huis, en ik viel met een grote glimlach in slaap en ik droomde om liam.

helloww,,

bij dees hoofdstuk had ik weinig inspiratie :l

sorry daarvoor ^^

De volgende hoofdstukken worden dan weer langer(hoop ik)

-xx- Janine

With You ■Niall FF■ [ON HOLD]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu