Dis is da legend of da great Dezgub Hedsnatcha, he iz an ork painboy who is mega kool.
He was a painboy who cutted off his arm and replaced it with a FUKHUEG MEGA KLAW, he also kutted off his legz to make him go fasta and PAINTED DEM RED! He has a grot helpa named Snugrubbin who likes to supply him wiff bludd becuz hez a VAMPWAAAAAGH! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!
He iz a memba of da Osa Boyz Ork Klan and day wear purple but becuz they are a small warband they hav to hire freeboota orkz who wear their original colourz.
Dezgub had a grod named Mazwag who was a Big Mek and day were da best of grodz but wun day in a WAAAAAGH!!! against da prissy Eldar gitz Mazwag was burned all ova by da Eldar big firey guy who GORK AND MORK WOULD TOTALLY SMASH DA SHIT OUTTA 'IM, WAAAAAAAAAAAGH!!!! An so Dezgub an Snugrubbin had to rapidly get Mazwag to da operatin table and fix im but dey waz not good enuff to give em new legz so they put em in a supa Deff Dredd and now he can NEVA DIE but hez not da boss do.
Dezgub is luvved so much by da uvva boyz dat hes almost a painboss an he might get anuvva Mek to make 'im a set ov MEGA ARMA so he can be as big az Ghazghull. *smack* "NO ONES AS BIG AS GHAZGHULL YA GIT, at least... NOT YET!"
ALRIGHT ALRIGHT SOD OFF YA GROT AN LET ME FINISH MY SELF INZERT FAN-FICK-SHUNAnyway Dezgub is rep-ree-zented on da Tabletop by a painboy wiv a grot orderly, NOW GO KICK SUM UMIES EDZ IN BOYZ WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!!!!!!!!!
YOU ARE READING
DA OSA BOYZ
Science FictionDiz is da big bozz Kharza Mada 'ere and i am writing about my boyz!