1.

30 1 0
                                    

Bet pradėkime nuo pradžių...
***********
Buvo eilinė diena. Aš atsikėliau nuėjau į dušą, pavalgiau pasidažiau apsirengiau. Mano apranga buvo paprasta, bet miela

Parašiau Alishai, kad susitiktume ir nueitume į mokyklą kartu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Parašiau Alishai, kad susitiktume ir nueitume į mokyklą kartu.
Eva: Sveika, pasiruošus?
Alisha: Taip, tuojau :).
Eva: Kur susitinkam?
Alisha: Aš ateisiu iki tavęs, gerai?
Eva: Tiesiog tobula😘.
*****
Po 10 min. Ji atėjo ir aš likau šokiruota. Ir gerąja ir blogąja prasme. Jos apranga buvo paprasta, bet gal kiek netinkanti mokyklai.

 Jos apranga buvo paprasta, bet gal kiek netinkanti mokyklai

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Alisha" pasakiau ir išsižiojau.
"Ką, nepatinka?" pasakiusi sukikeno ji.
"Ne labai graži, bet ar nemanai, kad ši apranga.."
"Nemokyklinė?" nespėjusi pasakyti pertraukė.
"Na taip" gal kiek pavydžiai pasakiau nužiūrinėdama ją.
"Bet šiandien visi vaikinai bus tavo" pridėjau.
"Na tikėkimės" suabejodama pasakė ir nusitempė mane tolėliau.
Aš vos ištrūkau ir toliau ėjome normaliai iki mokyklos, pasišnekučiuodamos ir aptardamos mergaitiškus dalikėlius ;).
Ir kaip tyčia susitikome N&G(jos kaip visada eina į mokyklą kartu)
"Einam, einam greičiau!!!" paragino mus Niki.
"Neskubėkim" nuramino Alisha.
"Aha? Jau 8.00 atsikvošėk" nepiktai Niki šaukė šalia ausies Alishai.
"Ką čia einam? Bėgam" motuvuojančiai tariau ir visos linksmai pradėjome bėgti mokyklos link.
******
8.25. Lengvai pavargusios įsiveržėme į Makelnio(taip jo tokia pavardė)istorijos pamoką.
"Kaip jūs drįstate vėluoti ir dar įsiveržti į mano pamoką!? Jokio mandagumo, nei pabeldimo nei atsiprašymo!!!" piktai, bet juokingai aprėkė mus mokytojas Makelnis.
•••Ir tada visa klasė pradėjo kvatoti•••
"Atsiprašome" atsiprašėme mokytojo, bet jis jo negirdėjo per vaikų juoką.
"Ko čia juoketės" tipo grėsmingai šaukė jis ant gimnazistų bet jie tik dar labiau kvatojo(jo balsas, judesiai buvo gan juokingi)
Mes neištvėrusios pradėjome juoktis kartu, bet nederėjo...
Iškart skridome pad direktorę už suagusiojo+mokytojo niekinimą. Ji tuoj pat išskvėtė mūsų tėvus. Žinoma, jie atvyko... Buvo ilgas pokalbis. Labaiii ilgas su mūsų tėvais...
10.00. Šiaip ne taip viskas pasibaigė gerai, bet mes vos neišskridom iš geriausios mokyklos Londone! Užtat tėvams teko sumokėti £200 baudą. Taip Taip. Už nieką... Baisu😏😒.
*****
Pamokų pabaiga. Visos nukulnevome į informatikos būrelį. Ačiū Dievui Makelnio ir kitų mokytojų "grėsmės" baigtos.
(Tiesa, tai buvo metgaitiškas IT būrelis) Šį kart kai gavome temą mes labai apsidžiaugėme. Tik įsivaizduokit ,,Madų tendencijų tinklapis,,!!!
Bet staiga iėjo vaikinukas ir aš ištirpau. Ką jis pasakė negirdėjau, suvokiau tai, kad jis paėmė mane už rankos nuvedė mane į koridorių...
*****************************************
Žinau trumpa, bet kitaip neišėjo :). Kitą kart stengsiuos parašyti ilgėliau. Laukiu jūsų nuomonių, komentarų, pastabų😘.
❤❤❤

Evos GyvenimasWhere stories live. Discover now