3.

29 3 0
                                    

Rytas. Ką tik pabudau. Įsivaizduojat, tik dabar atsikvošėjau, kad galbūt turėsiu
sesę. Kažin koks bus jos vardas? Gal Stefani? O gal jos ir net neturėsiu... Nesuprantu vieno, gal aš turėsiu brolį? Jei ištikrųjų man gerai ir šuneliu. Reiks ją prižiūrėti, ir pnš, mažiau laisvo laiko, šunelis taip pat šiek tiek nukentės. Žinot man atrodo, kad N&G kažką rezga. Lyg nesavos, bet nee aš tik išsigalvoju. Kyla man klausimai vienas po kito. Kas tas pufkis? Nu gerai, neapsimetinėsiu žinau kad jis- brunetis šliužius, matomai kvailas. Na, Eva reikia keltis užteks klausinėti ateis laikas viską sužinosi. Omg šiandien visos eisime į spoto klubą! Jeee! O jetau, visai užmiršau apie savo plepūnėlę, achh man galas...
Atsikeliu iš lovos, nueinu į dušą, apsirengiu pasidažau, apranga kiek kitokia bet nesvarbu.

Atsikeliu iš lovos, nueinu į dušą, apsirengiu pasidažau, apranga kiek kitokia bet nesvarbu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Šį kart į mokyklą eisiu viena, nes kitas nuveš jų tėvai, ir šiaip noriu eiti pėščiomis. Žinot, laikas su savimi.
****
Pamokų pabaiga. Kiek dabar valandų? Ech 16.00... Pala pala, po dešimt min. į sporto klubą turiu skubėti šiek tiek jums papasakosiu apie tą plepučką:
Pirmiausia, ačiū Dievui dar gyva, ir turiu bff. Ta Memė kaip suprantama viską išpasakojo ir žinojo visi. Vi-Si!!!!! Jie šaipėsi ir pnš, nes info turbūt iškraipyta, kaip visada.. Worst day ever.. Įdomu kiem tai tęsis? Na iš tiesų man tai iš vienos pusės šiek tiek patinka. Suprantat galiu išbandyti savo drauges, ar jos tikros ir kiek laiko mane gins ir apsaugos. Na, labai tikiuosi ir manau, kad forever.. . 3 min. Na, vistiek nespėsiu, bet lekiu..
Bye bye visiems!
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
*************
O jūs galvojot, kad išnyksiu😝.
"Eva! Eikš čia greitai" pakvietė mane treneris, nes užsisvajojau šnekėdama mintyse... .
"O kur mano draugės?" nustebusi paklausiau kai neradau bff būrio.
"Na, jos išėjo, blogai jautėsi"  pasakė jis lyg kažką nutylėdamas. Aš suadvejojau.
"Mergyt, kaip tu drįsti šitaip apsirenkt suprakaituosi, sušilsi" man pasidarė keista.
"Gerai, tuoj persirengsiu į šortukus"
Aš nubėgau persirengiau šiek tiek. Tada grįžau ir jis mane nusitempė į kažkokį nematytą kambarį sporto klube. Jis buvo įniršęs juokingai. Nesuprantu, ar man pyktis atrodo juokingas, ar čia tik kažkokie sutapimai? Na gerai, įėjome į tą kambarį langų nebuvo bet buvo šviesu, baltos sienos bei šviesios grindys ir juodos durys. Jis užrakino kambarį ir supratote ką jis bandė daryti, man tai visai patiko, bet aš neatsakiau(hehe norėtumėt)
"Mažule, tu tokia karšta"
"Galbūt, bet ne tau"
"Kodėl gi ne?"
"Na, galbūt aš jau turiu vaikiną"(aš jo neturiu)
"Tada manau teks jus išskirti"
"Nepavyks"
"Aš stiprus, gražus, jaunas"(jam yra 20)
"Pfff"
"Koks gi jo vardas?"
"Pufkis" drąsiai tariau(pala pala aš ji nežinau jo vardo. Tauč)
"Pufkis? Kas čia per vardas?"
"Na, gal tiksliau snapchat usernamas"
"Tai tu net nežinai jo vardo? Vaikinas.. xd" sarkaztiškai juokėsi iš manęs.
"Nelįsk prie manęs aš galvojau kad gali būti tik kekšės, bet pasirodo ir kekšiai."
Supykau greit atrakinau duris ir piktu ir greitu žingsiu nukulniavau. Na tikrai jis tikras kekšius! Ką man daryt man jis patinka, bet jis- kekšius!? Gal reikia paskambinti bff būriui. Ir paklausti kodėl jis jas išleido. Negi dėl manęs? Debilas. Ir šiaip nesuprantu kodėl prie manęs lenda paskutiniai daunai? Na, kai kurie neblogi bet.. daunai!!! Bėje, kai vyko mūsų dialogas jis bandė mane išprievartauti! Nepavyko(hehe).. Gerai skambinu.
Message from Pufkis!
Radau ant užrakinimo ekrano. Gerai įeisiu į snap.
Pufkis; Labas mažule!!!
Mylifeaseva; atsiknisk nu.
Pufkis; bloga mergaitė :*
Mylifeaseva; Nes turiu iš ko rinktis😏
Mylifeaseva; Bye bye debile paskutinis..
Kaip man įgriso tie debilai, reikia paskambinti :).
Skambinu.. Skambinu.. Skambinu..
"Alio?" Atsiliepė Gabi
"Laba"
"Tu neįsivaizduosi kas nutiko!" sušuko sudomindama mane.
"Kas gi?"  suklusau
"Ilga istorija. Privalom susitikti su visu būriu ate"
"Kk bye"
*****************************************
Na štai ir naujoji. Bandžiau rašyti kitokiu stiliumi, bendraujant. Tai lyg ir maža užuomina. Nežinau, ar jums patiko.. Žinau, kiek banalu, vaikiška, bet kolkas tik taip gaunas. Galbūt reikia įgūdžių. Šeip ar taip laukiu jūsų nuomonių :* . Iki kito karto!❤❤❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 05, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Evos GyvenimasWhere stories live. Discover now