Il urmez pe Judo pana la iesire si cand in sfarsit ies la lumina soarelui,acesta ma tage de mana si imi explica cam pe unde am voie sa merg cand ies din ascunzatoare,adica nu am voie sa trec pe malul celalant al raului,sau sa ma departez prea mult de ascunzatoare,fiindca exista multe pericole ce pandesc in preajma noastra,iar daca vad copacii insemnati cu litera “A” inseamna ca m-am departat prea mult d si ca pot fin mare pericol.Dupa ce acesta termina de explicat,eu dau din cap aprobator cu zambetul pe buze,spunandu-i impresia ca voi respecta acele regul.Dar nu cred ca ma intreresa atat de mult griga lui pentru mine, in momentul acela nu imi puteam raspunde la multele intrebari ce imi rasunau in cap fara incetare.
Vad in fata mea o fata cu parul rosu,cu ochelari si cu un sac in brate,odata ce ma vede,vine grabita si incruntata spre mine,imi arunca sacul in brate si imi spuse:
-Ia!Le-am luat de la tine de acasa asa cum a spus Sasuke!
Eu ii spun un “mersi” pe un ton rece ,fara a o baga prea mult in seama.Dupa cadeva clipe Judo imi explica cine era acea fata ,numele ei era Karin,nu era prea puternica,dar avea un talent special.
O vad pe aceasta Karin lovindu-se de un tip cu parul albicios si lung pana la umeri,care parea foarte fericit la reactia nervoasa si nestapanita a acesteia,dupa ce ea pleaca furioasa, baiatul isbucneste in raseta . Dar zarindu-ne pe mine si pe Judo, ne face cu mana si incepe sa alerge catre noi.
-Eu sunt Suighetu!!spuse acesta cu un zambet larg pe buze.
-Buna, eu sunt….dar nu apuc bines a termin ce am de spus ca acesta imi ia mana o strange intre ale lui si o zgaltie de catrva ori .
-Da…da…stiu…esti Sakura!
Eu putin speriata dar si uimita de reactia lui,imi eliberez mana si schitez un zambet.Dar deodata simt un fior rece in spatele meu,si o mana strangandu-ma tare de umar.Era Sasuke,acesta ne spuse sa mergem in camera ca este foarte tarziu si maine vom avea o zi farte grea ,asa ca v-a trebui sa ne trezim devreme.
Fara ca noi sa observam,apusul deja disparuse,se intunecase,trebuia sa mergem la culcare.Sasuke veni langa mine, imi lua sacul cu haine,apoi ma apuca de mana si ma trase inauntrul ascunzatori,spunandu-le celorlanti sa nu mai piardatimpul aiurea.Sasuke ma tagea tare de mana ,au abia putand sa tin pasul cu el ii spun:
-Da-mi drumul la mana,ma doare,si pot merge si singura nu am nevoie de ajutorul tau!
Sasuke se opri dandu-mi drumul la mana si cu spatele la mine spuse un simplu si rece “Scuze!”,cand am auzit acest cuvant ,m-a luat un fior,apoi il vad pe Sasuke cum se departeaza din nou de mine si se aseaza in fata camerei mele asteptand ca eu s al ajung din urma.
Eu imi i-au saucul cu haine din bratele lui si intru in camera fara sa mai spun sau fac ceva si fara a-mi mai pasa ca il lasasem pe acest in fata camera mele.Dar nu trec nici 2 minute ca in usa mea se aud niste batai, asa ca deschid usa nervoasa,si ma uita cine,in fata usi era tot Sasuke,nu se clintise din usa de cand plecasem eu,si imi spuse ca a venit sa raspunda la inrebarile pe care nu mi le puteam scoate eu din cap. Era prea ciudat!Oare ce se intamplase cu el? De ce il interesa dintr-o dat de mine?
Dar seriaoasa si incruntata ii spun sa vorbeas,dar el imi spune ca va raspunde la intrebari,dar mai intai sa il las sa intre in camera,fiindca cineva isi baga nasu si se interesa de fiecare miscare pe care o faceam,apoi furios se uita in lungul coridorului.Eu cedez si il la sa intre,dar inainte de a inchide usa mai arunc o ultima privire in lungul coridorului si o zaresc pe Karin care ne spiona ascunsa dupa un colt, vazand-o afisez un zambet malefic si trantesc usa camerei.
-Bine Sasuke!! Sa incepen cu preima intrecare:De ce m-ai rapit?il intreb eu furioase si serioase.
-Hai ca nu a fost o rapier ! A fost mai mult un impuls pentru al determina pe Naruto sa devina mai puternicraspunse el fara prea multa osteneala,asezand-se pe patul meu si uitandu-se la mine asteptand urmatoarea inrebare.
-Atunci de ce m-ai lovit?
-Pentru ca altfel ai fi facut pe grozava, incercand sa ma ataci si obligandu-ma sa te ranesc .
-Si de cand iti pasa tie daca ma ranesti sau nu?
-La asta nu iti pot raspunde!!
-De ce? il intreb eu si mai curioase
-Pentru ca nu vreau…si gata cu inrebarile ca e tarziu !Hai culcata…
Era mult pre ciudat…nici nu am apucat sa pun mai mult de 2 intrebari… cred ca eram mai confuza ca inainte.Acesta se ridica de pe pat indreptandu-se spre usa ,dar inainte de a iesi se oreste in fata mea si imi spune “Noape buna” apoi dispare in intunericul coridorului,eu ridic din umeri si dau sa inched usa,dar nu izbutesc.Usa se lovise de piciorul cuiva,acea personae intra in camera mea grabita si furioasa,punandu-mi man ape cap si apucandu-ma de par,imi zice:
-Tu…sa nu cumva sa te mai apropii de Sasuke al meu!Ai inteles?!! imi spuse Karin foarte nervoasa si agresiva.
-De ce?! Iti e frica sa nu cumva sa iti pierzi jucaria?!!ii spun eu zambind pregatindu-ma sa scot un kunai.
-Sa nu te mai aprorii de Sasuke la mai mult de 1 metru !!!Sau s-ar putea sa mori accidental,de mana mea! spuse Karin parca si mai nervoasa ca inainte.
Dr chiar inainte ca eu sa ii pot raspunde, Sasuke apare in spatele ei,prinzad-o de par si spunandu-i foare nervos:
-Sa nu te mai apropii de Sakura la mai mult de 1 metru!! Sau s-ar putea se mori tu accidental!De mana mea!
Eu raman uimita de vorbele acestora si astept sa vad ce au de gand sa faca in continuare.
La auzirea acestor vorbe,atat Karin speriata imi da drumu la par,iar Sasuke o impinge de la spate pe hol,timitand-o in camera ei,uitandu-se la ea cu o privire rece ,mai intoarce acapul inca o data catre mine,iar dupa cateva clipe pleaca ,fara a mai spune ceva.La fel face si Karin ,ce avea in ochi o privire speriata.
Eu intru in camera mea,inched usa si ma imbrac in pijamale,apoi ma bag in pat,gandindu-ma la cele intamplate azi,si intr-un sfarsit adorm.