Dragostea invinge tot

27 0 0
                                    

-Mami,tati! A iesit soarele,putem iesi afara?

-Sigur dragul meu,mergem in parc daca vrei

Of… in sfarsit a mai iesit si soarele dupa atata ploaie….Pparca totul se trezeste din nou la viata!

O…. dar am uitat sa ma prezint,eu sunt Sakura Haruno,sau asa ma numeam, acum sunt Sakura Uchiha, am 24 de ani, parul roz,tuns scurtulet, ochii verzi si piele alba.Sunt casatorita cu un super baiat numit Sasuke Uchiha, pe care il iubesc din prima clipa in care l-am vazut. El este un baiat chips,cu parul negru,cu niste ochi negri patrunzatori,in care te-ai rataci si cu o piele alba ca laptele. Impreuna avem in baietel de 7 anisori, pe nume Daysuke,ce seaman leit cu el ,si ne bucuram de viata pe care insfarsit am reusit sa o avem inpreuna.Caci la inceput. Totul mergea prost,nici nu ma iubea,nici nu ne puteam vedea,el cautand puterea pentru asi rasbuna clanul,dar mai bines a o iau de la inceput.

Aventura si misiunile noastre ca echipa 7,conduca de Kakasi Hatake,senseiul nostrum ,si formata din Naruto Uzumachi,eu ,Sakura Haruno si Sasuke Uchiha a inceput la examenul Chiunin ,unde am invatat sa fin o echipa sis a avem grija uni de alti. De aici insa problemele au inceput sa apara . Sasuke ,baiatul pe care eu il iubeam , a parasit satul in cautarea puteri ,pentru a se razbuna pe fratele sau mai mic Itachi, care a omorat tot clanul Uchiha. Lasandu-l insa pe Sasuke singurul supravietuitor.

Dar inainte sa ne dam seama a parasit satul, devenind un ninja fugar ,facand parte din cea mai puternica organizatie,formata doar pentru a distruge si numita Akatsuki.Incercarile noastre de al gasi pe Sasuke au fost zadarnice pana in momentul de fata,dar am decis sa luam o pauza de la cautarea acestuia pentru a ne antrena.

Eu si Naruto,dar si Hinata si Sikamaru ma fost trimisi intr-o misiune de recuperare a unui pergament furat, de niste ninja ai Satului Ascuns in Ceata.Acest pergament continea informati foarte pretioase despre sat ,dar si despre jutsuri ce doar satul nostrum le putea practica. 

Dar pe drum dam de Sasuke care se oprise in fata noastra si astepta ca noi sa reactiopnam.

-Sikamaru,spune Naruto,i-ale pe fete si mergeti dupa pergament,ma voi ocupa eu de Sasuke.

-Bine! Raspunse Sikamaru

-Nu!! Eu raman aici alaturi de tine Naruto,nu vreau sa plec!! Stig eu la el.

-Sakura… Daca vrei stai ,dar nu te amesteca in lupta,bine?! Spuse Naruto.

-Bine! raspund eu cu un zambet pe buze.

-Sikamaru,ia-o pe Hinata si plecati!Acum !!! se rasti Naruto la acesta.

-Bine!Asa vom face,haide Hinata,sa mergem dupa pergament! Adauga Sikamaru.

-Aveti grija! Ne indeamna Hinata .

-O sa avem! Raspundem noi dand din cap.

Lupta intre Naruto si Sasuke a inceput ,se face un schimb puternic de lovituri intre cei doi,dar dupa cateva atacuri puternice din partea lui Sasuke,acesta striga la Naruto:

-Esti slab!

Si cu o viteza incredibila apare in spatele meu si ma loveste cu teaca sabiei,facandu-ma sa lesin,ma i-a in brate si se rasteste la Naruto.

-Naruto! Cand vei fi suficient de puternic,sa vi sa iti salvezi prietena,insa pana atunci,indura si sufera in intuneric,pentru cea pe care o iubesti.

-Sasuke…,tipa Naruto,nu o amesteca sip e ea in traba asta murdara,nu are nici o vina,dai drumul,este lupta nostra!!

-Naruto,nu fi las,te voi astepta pana vei devein mai puternic,vezi sa nu mori de mana mea inainte sa o salvezi pe ea!!! acesta afisa un zambet satisfacul si disparu. 

-Cum a devenit atat de puternic? acesta incepu sa tremure ,dar nu de frica si de furie. Sakuraaa….Asteapta putin si fi puternica am sa vin sa te salvez!

-Naruto…!! Est bine ?Ce s-a intamplat cu Sasuke? Si unde e Sakura? Intreaba Hinata,ajutandu-l sa isi panseze ranile.

- Hinata, sunt bine ,am pierdut lupta ,iar Sasuke a luato pe Sakura ce el! Dar voi? Ati recuperate pergamentul furat?

-Da! Raspunse Sikamaru ajutandu-l pe Naruto sa se ridice de pe pamantul rece.

-Sa ne intoarecem in sat ,sa ii raportam asta Doamnei Tunade! Si apoi sa plecam in cautarea Sakurei! adauga Hinata.

-Bine!raspunse Naruto posomorat si trist. 

Dragostea invinge totWhere stories live. Discover now