-1.1-Augusztus 29.-péntek-

1.4K 27 1
                                    

-Bia, fifa--zol velem?-bökdös meg az öcsém, Balázs.
-Bocsi.. most nem! Megyek a gólyatáborba!-rángatom fel magamra a fekete conversemet.-Apaaa! Mehetünk!-nyitom ki az ajtót, majd kifutok azon. Hátra pillantok, az apám a kocsikulcsal játszik, és jön utánam.-Siess már!-megfogtam a csuklóját és elkezdtem kifele rángatni. Apa kinyitotta a kocsit én pedig bepattantam. A deszkámat az ölembe rakom a táskámmal együtt.
Hót ideges voltam.. muszály volt megkérdeznem apát hogy hogyan kezelte a gimit.
-Apa..
-Igen?
-Húhh.. figyelj! Hogyan kell kezelnem ezt az egész dolgot! Tudod? Hogy új barátok, meg..
-Lazulj el! Csak egy dologra vigyázz a gimiben majd..
-Mire?
-Annyi elég hogy: Máday.
-Mintha anya mesélt már róla valamit... ő a rettegett ig. helyettes?-pillantok fele. Ez a beszélgetés egy picit lenyugtatott. De amikor apa leálította a kocsit, és kiszállt, tudtam hogy megérkeztünk.
-Kiszállás!-nyitja ki a fater a kocsi ajtót. Én csaj meredtem előre, nagy levegőt véve.
-Muszály..?-lassan kiszálltam.
-Figyelj...-simítja meg az arcomat, majd oldalra pillajt.-Óh! Az ott Ricsi!-majd megindúlt a raszta hajú fele. Amikor még kicsi voltam találkoztam vele. Lassan lépkedtem apa után.
-Szia Bia! Mekkorát nőttél!-borzolja össze a hajamat amit 1 óráigvasaltam mert annyira elaludtam... most meg..hurrrá!
-Csóko...
-Tegezz nyugodtan!
-Öhm... Hát akkor Szia Ricsi..-nézem a cipőm orrát.-Én.. asszem.. bemennék!-mutogatok a bejéarat fele.
-Menj csak.- félve belépek a kapun. Mindenki elvan foglalva valamivel. Csoszogva megyek be amikor valami meg csapja a hátamat.
-Fejet fel, hátat kíhúzni, lábakat emelni!-nézz rám szigorúan egy idősebb hölgy.-A neved?
-Antai-Kelemen Bi...
-Te vagy a balhés négyesből Ádám lánya? Befele..-tolja meg a hátamat. Egy kis patak is volt ott, meg sátorok is. Hogy miért ne kérdezzétek.. egy perc után rájöttem, hogy limonádét lehet ott csinálni. Leülltem egy fa tövébe, a deszkát a lábam alá tettem. A telómat anya elvette aztal a sztorival hogy "nem telefonozni megyek oda".. de valahogyan kitalálta, hogyha ott lenne nálam a teló akkor azt nyomkodnám.
-Szia.-üll le mellém egy csaj, akinek felemás szinű volt a haja, de nagyon menő volt.-Nem tudom hogy emlékszel e rám.. de én vagy Pósa Maja..
-Szia.. bocs, de nem rémlik semmi!-újra a lábamat kezdtem el bámulni.
-Igazából én is csak azért jöttem ide, mert láttam a fatert a tieddel beszélgetni.-Egyszerre nevettünk fel.-Amúgy tudtad hogy ebbe az osztályban az osztálytársaink, mind a szüleink osztálytársainak a gyereke...-a felénél úgy látszott hogy elvesztette a fonalat.
-Én csak Ricsit, meg Virágot ismerem, a többit nem!
-Én sokat ismerek... pl: a Szatmáryt, a Nagyot, a Flemayert meg a Bernáthot + a Harasztit is.
-A Bernáth és a Hariszti volt a rocker, nem?
-Jaja.... Bernáth lánya az apjára ütöt.-mutat a padon ülő rocker csajra... aha! Szóval az osztályban ő fogja megkapni a rocker jelzőt.
-Hogy hívják?
-Csilla! Abból a pár szóbol, amit beszéltem vele, kedvesnek tünik.
-Hariszti gyereke is rocker?
-Vivien?-biztos úgy hívják..-Ő nem. Szöges ellentéte Csillának... de mégis legjobb barátok ovi óta. -most hogy jobban megnézem a rocker csajt.. ott űl mellette egy cicababa...-Amúgy... nem megyünk oda a többiekhez?-mosolyog rám.
-Mehetünk.-felálltam. Maja oda vezetett a sátor mögé, mert ott telepedtek le.. sok csöves. Amikor a sátort megkerültem, kiváncsi voltam hogy min nevtgél az osztály.. kiderült hogy pár fater (köztük az enyém is) elkezdte ecsetelni az anno' 70--es éveket... én pedg csak ülltem ott a hátsó padon mint valami szerencsétlen.... az apám már népszerűb az osztályomban mint én. Megakartam érdeklődni, hogy mikor akar távozni, hogy élvezhessem a gimis életemet (ami nincs is), de akkorát felröhögtek, hogy beszakadt a dobhártyám, én pedig feladtam a próbálkozát..
Apa népszerűség level:100%
Bia népszerűség level: -100%
Egy nagy sóhajjal ott hagytam a nevetgélő társaságot, vissza ülltem a fához, és vártom, hogy majd valaki utánam szalad hogy:Jaj! Kérlek gyere vissza, hiányzol a csapatból, nélküled olyan rossz!" Azt hisszem hogyha apa egyszer fel fog állni onnan, megyek vel haza... vagy azért mert addig fog ott nevetgélni, amikor már vége lesz a tábornak, vagy hamarabb feláll, én pedig megyek vele, mert az hogy az osztálytársaim nem vesznek észre, elrontja a kedvem.
-Na én megyek haza kislányom!-jött oda hozzám apa lassan, majd megpuszílta a homlokomat! Ezazzzzz! Hazamegy:33
-Nem is vagyok kicsi!-néztem rá, ő pedig hangosan felnevetett.
-Akkor bocsánat, nagylány.-paskolja meg a fejemet.-1 óra múlva jövök, szia!-Mi? Már majdnem 2 óra eltelt?? Mert a mai nap csak 3 órás éa... úristen! Éppen elmélkedtem, amikor egy kibeb*szott szöcske ráugrott a térdemre. Egy ideig csak bámultám rá, utána pedig megmozdult, én pedig bebánikolta, de rohadtul, elkeztem visítgatni, vinnyogni meg ugrálgatni.. hála hogy csak Maja volt ott, és ő segített. Ha az én barátnőmet "támadta" volna meg egy szöcske, szerintem visítva elfutottam volna. De az a "nagyon" sok ismerőseim közül, én parázom legjobban a bogaragtól.
-Hahó!Hallasz?-Zavart meg Maja a gondolat menetemben. Elfelejtettem hogy mit veséztem ki a fejemben :c na kösz... igen, a memóriám is szar.....
-Haha.. bocsi, mi az?
-Milyen "vadtól" ilyedtél meg ennyire?-vicsorogva mutatok az apró szöcske után.
-Még sosem láttam ekkora fenevadat!-nevet fel, majd feláll.
-Hova mész?
-Először is: Haza rángatom a fateromat, masodszor: megyek limonádéért, nagyon finom! Kérsz?
-Hát mivel még nem ittam, hozhatsz.-pár perc múlva Maja Ricsinek a hátát tolva ment egészen a kijáratig. Utána pedig visszajött két pohár limonádéval.
-Tessék!-nyomta a kezembe az egyiket, és várta hogy kóstoljam meg. Belekortyoltam egyet, és elgondolkodtam az életemen.. mi a.. ez nagyon sz*r!! Automatikusan prüszkölve köptem ki.
-Ennek.. enyhén sós íze van...-törölgettem a számat.
-Oh bocsi! Szerintem sót raktam bele!-nevetett fel. A limonádéhoz hogyan kerűl só..?
-Izé nem baj! Hihi...-vicaorgok egyet Majára.
-Most hogy már a faterok elmentek.. gyere oda az osztályhoz.
-Háát.. jó.-boldogan felugrottam a helyemről, és elindultam a sátor mögé. Maja előttem ment.
-Sziasztok!-mosolygott szélesen körbe.
-Sziasz...-nem tudtam befejezni, mert ha jól tudom a nevét, Máday ig. helyettes jött oda hozzánk.
-Azonnal jöjjetek ki innen! Még a végén valaki beborul a patakba! Vqgy felfáztok!-és csak most vette észre hocs mindenki ott van a sátornál...
-Ne már...-csapkod a japán csajszi.
-De már! Sipirc!- mindenki felállt és kiment onnan. Egy nagyobb asztal volt az eyik sátor előtt. Oda telepdtünk le. Igaz hogy nagyobb volt az asztal.. de mégse fért oda mindenki.
-Te vagy a tizedik?-mutatott rám a rocker csajszi.
-Öhm.. igen..
-Mióta vagy te itt.?-kérdi az egyik fiú... na kösz.
-Az legeleje óta.... az apám is ott volt veletek...-bámulom a cipőm orrát.
-Te vagy Antai-Kelemennek a lánya?-nevet fel a cicababa.. vagyis Vivien.-Nagyon nagy arc a faterod!-nevet tovább.-Azok poénok neki.. haha.
-Na mindegy is.. Patrik vagyok.-nyújtja a kezét a leghelyesebb csávóXD
-Biának hívnak.-mindenki bemutatkozott. Kiderült hogy Majának van egy iker tesója, Bence. Miután túl lettünk a bemutatkozáson, tovább hülyéskedtek. Legalább már tudják a nevemet...
|Gólyatábor: 5/3 - Szinte Majával voltam végig.
|Osztály: 5/5 - Attól függetlenűl hogy csak a végén |vettek észre... c: Balhés 4 év lesz ez érzemXD
|Apa népszerűbb nálam: 5/1 - :ccc
|Mindjárt suli: 5/1* - Nem akarom -.-

Sok idő után újra együtt.... |Szent Johanna Gimi Fanfiction|Kde žijí příběhy. Začni objevovat