Reggel levágtam egy kisebb hisztit az ünneplő miatt, hogy miért olyan hosszú, vagy miért nem lehet nadrágban menni?!! Ch.. a fiúknak tök jó...
-Nagyon csinos vagy benne!-simogatja meg az arcomat anya, én pedig csak dühösen pillantgatok fele.
-Nem is!- húzom feljebb a szoknyámat, a felsőmet pedig lejjeb.
-Induljunk már! Miattad nem akarok elkésni!-mondja az öcsém,majd elkezd toporzékolni.. mint valami kis hisztis p*csa.. ja, bocs! Az én vagyok. Mielőtt kimennék a házból, mégegyszer megnézem a szőke hajamat, hogy nem e kócos, tudtam hogy nem az, de fő a biztonság! Hallottam hogy apa beindítja a kocsit, én pedig szaladtam ki.
-Szep napot!-nyomja a kezembe anya az uzsimat. Beszállok a kocsiba, és elkezdtem kigondolta, hogy hova fogok ülni.. arra jutottam hogy biztos ablak felöli részhez fogok.. utána pedig azt is eldöntöttem, hogy az utolsó sorban... mert az anime főszereplők is valahogy így szoktak ülni.. vagyis mér' ne? Ha meg valaki már elfoglalta azt a helyet... kilököm onnan.
-Kiszállás Bia!-integet apa.-Vigyázz magadra!-alig szálltam ki, apa már elindult. Az osztályból páran már ott voltak. Maja is hál' istennek, oda is mentem hozzá.... hozzájuk.
-Sziasztok.
-Csá.
-Hai..
-Hali!-köszöntött mindenki engem. Már csak Vivien, Csilla, és Patrik hiányzik... emlegetett szamár! Patrik egy perc múlva epöl/ájfónját nyomogatva jött oda hozzánk.
-Császtok!-arréb lökött, hogy oda férjen a haverjaihoz. Na kössz.. rohadj meg:3 Ájj... gondok lesznek itt, ha mindig ilyen lesz, de remélem nem.. mert egész helyes... bár ezt mondtam már.. sebaj xD kb 5 perc múlva becsengettek, addigra már mindenki ott volt. Egyszerre vonultunk fel. Igen... azóta már megszünt az a kártyás micsoda. A portás már csak azért van, hogy begyűjtse a gördeszkákat... de ha ügyes vagy, és nem veszi észre, akkor megúsztad. Majával elkezdtünk beszélni egy animéről... igen, otaku vagyok:3
És Maja is. Amikor megtaláltuk a termet akkor rögtön rohantam a sor végére.
Challange: Acepted! Hely megszerezve. Amikor leülltem, reméltem, hogy "hú! Tuti nekem is most fog elkezdődni a nagyon animébe illő életem" eddig pedig még csak az történt, hogy Csilla zenehallgatás közbe lefejelte Esztert.... húnde izgi. Bár... vér is volt! Vagyis ha valaki belépne tuti azt hinné hogy 'húha ezek fightoltak tuti!' Bár minek jönne ide be valaki? Esetleg egy tanár... olyan hülyeségeket beszélek? Tuti volt valami abba a reggeli palacsintába! Bár én eleve ekkora idióta vagyok, hogy az órák előtt ilyen f*szságokon gondolkodom c: Na sebaj... vártuk hogy a tanár megjöjjön, mert már az igazgató beszéde is megkezdődött a tv-n. Azért ez vicces, hogy az első napon nem egy diák, hanem pont az osztály főnök késik. Kiváncsi vagyok hogy ki az osztály főnök.. mert tui hogy nem az aki anyáéké is volt, mert az most a harmadikosoké.... ennyit azért én is tudok!
Pár perc múlva egy 20-as éveiben járó barna hajú nő jött be. Na ne.. ugye nem ő lesz az osztályfőnökünk?? Azóta jöttek üj tanárok is? Bár, erre gondolnom kellett volna.
-Bocsánat gyerekek a késésért, csak a férjem kocsija lerobbant.-igazgatja meg a frufuját, majd újra megszólal.-Én vagyok az osztályfőnökötök, Markos Patrícia, de nektek csak Patti néni!-mosolyog körbe az osztályon, ami inkább vicsornak néz ki.-És nem is zavarnám tovább a Borrel úrra való figyelmeteket.-leült a tanári asztal szélére, és a legújjab ájfón képernyőjében megigazította a bordó rúzsát.. én esküszöm fejbe lövöm magam... jójó! Nem itélek külső alapján! Kitudja! Lehet hogy egy ribizlinek néz ki, és az is lehet, hogy óriási szíve van :3 Az tök kawaii lenne!
-Tanárnőnek, szexy a haja!-mosolygott Bence. A tanárnő megvetően pillantott rá. A dirinek nagyon hosszú volt a beszéde, majdnem kicsengetésre volt vége. Utána még volt három osztályfőnöki óra, amiben a szabályokat mondta el,meg az óra rendet. Mikor a negyedik óráról is kicsengettek, a szünetben mentem átöltözni. Olyan ügyes voltam, hogy nem raktam be váltócipőt. Nagyon jól nézhettem ki egy lenge felsővel, szakadt farmerrel, baseball sapival, meg egy ünneplő cipővel, amiben nem is tudok járni se, mert magassarkú (!!) És én általában.. nem is! Mindig sportcipőben vagyok. Mentünk vissza Majával az osztályterembe, amikor a bokám majdnem kitört , mert félreléptem. Majában kapaszkodtam meg, aki meg ,majdnem rámesett. Hogy lehetek ennyire szerencsétlen?
-Bocsi!-porolom le a nadrágomat, mert amikor az emberek elesnek, a nem létező porokat muszály leseperni!
-Nincs gond, de most gyere, mert már ott jön a tanár. Mielőtt még bementünk volna a terembe, láttam, hogy a negyedikesek sz*rrá nevetik magukat. -.-... Anya beszélt erről, hogy a negyedikesek milyenek lesznek.
-Jónapot gyerekek!-Köszönt egy csontos arcú faszi.
-Csá!-mondom magamban.
-Kardos Kálmán vagyok, az irodalom tanárotok.-mindenki bemutatkozott a tanár úrnak, amikor meghallotta hogy én vagy Antai-Kelemen lánya, akkor megkérdezte hogy szeretem e az irodalmat.. Nekem természetesen nem volt a válaszom.. Egész órán csúnya szemmel nézett rám😂
|Irodalom óra: 5/1
|Egész nap: 5/1 uncsi volt😂
YOU ARE READING
Sok idő után újra együtt.... |Szent Johanna Gimi Fanfiction|
FanfictionMár majdnem 16 év telt el hogy a "híres 12.b" ott hagyta a gimnáziumot. De az élet ugyanúgy ment tovább.... Sok... nagyon sok idő után a csapat újra találkozik... egy kicsit érdekes módon... De amúgy ez a gyerkőc szemszögéből fog szólni XD @2017 @el...