aneb Mezi láskou a nenávistí je tenká hranice.
Začínáme Harrym a nikým jiným, než Dracem Malfoyem! Střeste se fanynky Dramione!
Drarry neboli Harry Potter/Draco Malfoy (HP/DM) je úplně nejoblíbenější ship ze světa Harryho Pottera, celkově, i ve slashi (ačkoli mu slušně konkuruje Snarry). Na AO3 je celkově cca 10 000 povídek pod štítkem Harry Potter/Draco Malfoy.
Obvyklý vzorec drarry povídek je, že se Draco buď rozhodne přidat na stranu Světla a nějak do svého plánu zahrne Harryho, nebo, když je to post-war, jsou oba bystrozoři a proti své vůli musí pracovat jako partneři. A pak je hodně oblíbená tématika nucených svazků, což je úplně nejčastější drarry námět. Ale najdou se i osvěžující výjimky, které se vymykají zaběhnutým vzorcům.
Drarry je můj úplně nejoblíbenější ship ze všech (není tu první pro to, vůbec ne =D) a proto odmítám párovat ty dva s kýmkoli jiným. Ale kvůli vám jsem to překonala a přečetla si pár jiných pairignů, abych měla co do ukázek :D
Jestli vás napadá, proč by vůbec měli být ti dva spolu, tak se nad tím musíte trochu zamyslet. Harry i Draco měli težké dětství. Dracův život neustále ovlivňuje Lucius a po Harrym jde maniak bez nosu. Nemají to hoši lehké, zvlášť když je Draco postaven před volbu ohledně Znamení zla (cirka kolem šestého ročníku, kde se odehrává většina before-war příběhů). Takže je spojuje strach a traumatické dětství. Můžou si vzájemně brečet na rameni. Kdyby si v kánonu sedli a promluvili si, došlo by k vzájemnému porozumění (pravděpodobně).
Po Dracově velkolepém uvedení sama sebe na schodech před Velkou síní, které poněkud selhalo, to s nimi jde z kopce. Všichni víme, co všechno si prováděli těch zhruba pět let, než Voldemort doopravdy povstal. Od šestého ročníku to jde s drarry rapidně nahoru - Harry Draca stalkuje a ta scéna v umývárně... (Pojďme na chvilku ignorovat tu Sectumsempra část.) A v sedmičce Draco neprozradí Harryho identitu a zachrání mu život. Základ pro vztah to sice není, ale někam jsme se od jedničky posunuli, no ne?
Podle mě Harry Draca doopravdy ne nenávidí. Nejsem si jistá, jestli někdy nenáviděl někoho kromě Voldemorta a Bellatrix. (Víte co, náš slavný hrdina světla a jeho pověstné druhé šance.) Draco Harryho nejspíš nenávidí, ale jak poznáte z mnoha drarry povídek, ta nenávist se dá překonat ;)
Draco s Harrym by vás asi nenapadli jako první pár, ale mají toho společného víc, než si myslíte.
A teď zmíněné ukázky =D :
1. Redeem me
Autor: Samyel
Překlad: Severka S. Rogueová
Podle mě profláknutá Drarry, mnohými považována za nejlepší, v čemž já si teda dovolím odporovat. Ale i přestože je to totální OOC, je to úžasné. Jsou tam dost detailně popsané sexuální scény a celé je to spíš drsné a temné, takže pokud někdo touží po roztomiloučkém příběhu, tohle pro něj není.
A teď pozor, má to naprosto strhující anotaci. Připraveni?
Je rok po válce a Draco se objevil na prahu Doupěte. Proč přišel a jak jej Harry přijme?
(Sice by tohle nikoho nenavnadilo, ale přísahám, nebudete litovat.)
2. Tajemství je ve vyprávění (The Secret's In The Telling)
Autor: Sakuri
Překlad: Alcea
Tohle je můj momentálně nejoblíbenější Drarry příběh :3 Má uvěřitelný vývoj vztahu a je to něco jiného než ostatní příběhy. Vlastně to končí trochu nejasně, ale ten příběh je úžasný. Do písmena ;) Skvělý pro milovníky vlkodlačích příběhů. (A jak všichni čtenáři slashe vědí, vlkodlaci mají druhy :3)
Draco Malfoy, čistokrevný a zmijozelský princ, musí snést nepředstavitelné, když je napaden a pokousán Remusem Lupinem. Jak může po tomhle žít takový život, zvlášt když Potter stále do všeho strká ten svůj nevítaný nos?
3. Zachraňte Draca Malfoye
Autor: Dayspiring
Překlad: LadyF
Můžete se těšit na trochu elfštiny, jedno to znásilnění a v neposlední řadě mpreg. Propracovaná povídka, uvěřitelné postavy. Musím varovat, že první kapitola je dost brutální.
Když celý kouzelnický svět čeká na to, až ho Harry Potter zachrání, Draco Malfoy se rozhodne zachránit se sám.
4. Svazek/Bond
Autor: Anna Fugazzi
Překlad: LadyF
Klasický námět nuceného svazku, ovšem z jiné a celkem originální perspektivy.
5. Pretty Woman
Autor: Blanch
Jedna z nejlepších českých drarry. Vsadím se, že už jste o téhle dlouhé gender-bender povídce slyšeli. Velké plus u mě má díky ostatním párům, co se tam vyskytují, které jsou hrozně hezky napsané.
Svět Harryho Pottera se obrátí naruby v den, kdy udělá svou osudovou chybu. Netuší, kolik jedna hloupá chybička může změnit celý jeho život od základů a netuší, co všechno mu osud tak přichystá.
6. Jeden večer na ministerstvu
Autor: Maeglin Yedi
Překlad: Adelaine
Moje nejoblíbenější drarry jednorázovka. Náznak bývalého hinny (pokud nevíte, co hinny znamená, počkejte si na kapitolu o ní XD). Musím říct, ze se i dost pobavíte.
Jeden večer. Jedna párty. Jedna úhlavní Nemesis. Spousta šampaňského. A Harry to všechno musí teď jenom přežít.
7. Řetězy
Autor: Maya
Překlad: marci
Krátké a... úžasné :3
Tma, kobky, chrastící řetězy, dvě spoutaná, bezmocná těla....
Nebo...
Tma, chrastící řetězy, na posteli spoutané ... hm ... bezmocné tělo...Existuje spousta, spousta a spousta dalších skvělých (i horších, co si budeme nalhávat) drarry, ale tohle je pro mě osobně Top 7. Pokud byste chtěli další tipy, kdyžtak napište ;)
Já se poroučím ^^
ČTEŠ
Big Book of Ships
RandomVítejte ve velké knize shipů, kde naleznete všechny shipy možné i nemožné, spolu s odkazy na nejlepší povídky pro každý určitý ship ;)