aneb Jak si vylepšit známku z Lektvarů.
Snarry neboli Severus Snape/Harry Potter (SS/HP) je druhý nejoblíbenější pár z magického světa Harryho Pottera.
Jak doufám vědí všichni, Snape je učitel Lektvarů, a později Obrany proti černé magii, ve Škole čar a kouzel v Bradavicích. Severus má komplikovanou historii, která je nám celá odhalena pomocí jeho vzpomínek až po jeho smrti v Relikviích smrti. Byl zamilovaný do Harryho matky Lily a nesnášel jeho otce Jamese, proto Harry nepatří k jeho oblíbencům - dobře, nebudeme si nic nalhávat, nesnáší ho. A Harry ho stejně vášnivě nenávidí na zpátek. Dalo by se říct, že chovají vzájemné antipatie a to je asi tak všechno, co mají společného - alespoň podle mě, ale já zase nejsem objektivní, jelikož mě snarry nijak nebere.
Severus má i své světlé chvilky, ale v Harryho očích je to prostě umaštený nevrlý netopýr. A po šestce, kdy ho viděl zavraždit Brumbála, to vypadalo, že samou nenávistí pukne. Harry se Snapem snad nemají scénu, kde by se k sobě chovali hezky. Ale když se podíváte pořádně, najdete vlákna, která je spojují a vytvářejí pavučinu jejich vztahu. Kupříkladu, Harry má oči Severusovi první, největší a jediné lásky; připomíná mu ji.
Já prostě jsem forever drarry team, takže se na snarry dívám kriticky. A musíte uznat, že většina snarry vychází ze vzhledu filmového Snapea, kterého hrál Alan Rickman, jelikož knižní Snape je mnohem ošklivější. A spousta autorek si ho ještě víc idealizuje, omlazuje ho a přiděluje mu, cituji, 'pevné a svalnaté šlachovité tělo'. Po jejich úpravách chudák Severus vypadá, jakoby ho napíchali botoxem a žral steroidy po hrstech.
Pokud hledáte kvalitní snarry, tak musíte vypustit výše uvedené zmutované Snapey a hledat kanonicky korektní a hlavně psychologicky zaměřené kusy. Pak se doberete kýženého výsledku.
Přikládám link na seznam snarry povídek od slečny, která tomu rozumí mnohem víc než já:http://belldandy.webnode.cz/news/deset-mych-nejoblibenejsich-zahranicnach-snarrry/
ČTEŠ
Big Book of Ships
CasualeVítejte ve velké knize shipů, kde naleznete všechny shipy možné i nemožné, spolu s odkazy na nejlepší povídky pro každý určitý ship ;)