1.bölüm

17 1 0
                                    

Yeni bir şehir yeni bir okul ve yeni okul arkadaşları. Babamın işi dolayısıyla taşıdığımız şehre daha alışamadım okulu ise bir defa kayıt ettirilirken gördüm ve bugün okulumun ilk günü annemin bağırışları sayesinde uyandım.

"Arya hadi kızım kalk"

Annem diaiplinli bir insandı kendisi modacıydı babam anneme göre daha sakin bir yapıya sahipti o da bzim holdingde çalışıyordu. Benim de lise bitince orda çalışmamı istiyordu ama ben bunu istemiyordum kendi istediğim mesleği yapmak istiyordum. Bir abim var o şuan Amerika da iş yüzünden bir haftalığına oraya gitti ve gelmesine sadece 3 gün kaldı aramızda da sadece iki yaş var.
Okul için ne giyeceğimi düşünürken siyah kalın askılı elbisem gözüme çarptı onu ve siyah deri montumu giydim altına siyah babetlerimi giyip şaçımı maşa yaptım son olarak sırt çantamı aldım ve evden çıktım. Bugün yürüyerek gidecektim. Abim geri döndüğünde ise beni o bırakacaktı. Yavaş yavaş okula giderken bacağıma sürtünen bişey hisseddim. Oraya dönmemle çığlık atmam bir oldu. Yanımda kocaman bir köpek vardı ve bana kötü kötü bakıyordu. Hemen koşmaya başladım. Sağa döndüğüm de buranın çıkmaz sokak olduğunu gördüm. İşte şimdi boku yemiştim. Köpek bana doğru geliyordu ben ise arkaya doğru gidiyordum. En sonunda sirtim duvarla buluştu. Ölme vaktim gelmişti işte ama ben daha hayatımın aşkını bulamamıştım. Gözlerimi kapatıp köpeğin saldırmasını bekledim. Bir süre sonra köpeğin hala saldırmamış olduğunu gördüm ve tek gözümü açıp etrafa bakmaya başladım ve karşımda yanında köpekle sırıtan çocuğu gördüm pardon taş demeliydim üstüne tam oturan bir t~shirt ile siyah bir pantolon ve altindaki spor ayakkabılarıyla çok tarz olmuştu. Onu süzmeyi bırakıp bağırmaya başladım.
"Köpeğine niye sahip çıkmıyorsun ya ölüyordum korkudan"
"Özür dilerim bay kral elimden fırladı ne zaman güzel bir kız görse bunu yapar ama bakıyorum da o kadar da güzel deilsin adın ne"
"Adım seni ilgilendirmiyor görüşmemek üzere"

ÇikolatamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin