Rok 1926
Newtow odchod toho veľa nezmenil. Tina sa stala aurorkou, Queenie nosila domov vianočky, Jacobovi sa darilo a ľudia zabudli na to čo videli.
Jedného dňa prišla Tina domov. Odkrojila si štrúdľu, ktorú napiekla Queeinie a čítala si Denného Proroka.
Z čítania ju prebralo zaťukanie na okno.
Okamžite vyletela z kresla a skoro vyliala kávu.
Otvorila sove s bielym perím a zobrala jej bremeno z krehkej nôžky.
List otvorila a pustila sa so čítania.Milé sestry Goldsteinové!
Dúfam, že sa máte dobre.
Moja kniha sa predáva celkom dobre. Dumbledore ju navrhol ako učebnicu.
Moje zvery ani veľmi neutekajú. Sem-tam síce vybehnú na malú prechádzku, ale potom sa hneď vrátia.
Nedávno som bol na expedícii. Hľadal som posledných hadov šupináčov a Stromostrážcov.
Tina, zasnúbil som sa.
S láskou, Newt Scamader.,,Som doma, Tiny. Tiny?!"pozdravila sa Quneeie a skoro zamdlela.
Jej sestra mala neprítomný výraz a list držala v ruke.
,,Čo sa stalo?"
,,Newt sa zasnúbil."
,,Čo? Kedy?"Tina jej neodpovedala. Quneeie si prečítala list a tiež bola prekvapená.
Večer prebehol v tichu. Každá sa trápila vlastnými bolesťami. Tine chýbal Newton a Quneeie Jacob.
☆ ☆ ☆
Ráno sa obe ponáhľali do práce. Tina vyšla von z domu a zrazu...
,,Newton!"zakričala a drtila ho v objatí.
,,Nedýcham!"zakričal a pustila ho.
,,Čo tu robíš?!"
,,Prišiel som ťa pozrieť. A mám pre vás dve prekvapenia."povedal tajomným hlasom a usmial sa.,,Pozývam ťa na šálku horúcej čokolády. U nás doma."povedala Tina po chvíli ticha.
,,Dobre. Ďakujem za pozvanie!"odpovedal Newt.Vošli dovnútra a potichu vyšli hore schodami.
Otvorili dvere a Newt sa poobzeral.
Nič sa tu nezmenilo.
,,Koho to sem vietor zavial?"predniesla Quneeie spýtavo hľadela na návštevníka.,,Quneeie. Mám pre teba jeden darček."povedal Newton a začal niečo hľadať v kufri. Popritom z kufra vyhodil Bifľomorský šál, knihy o morských zveroch, listy a nakoniec vylovil malú fľaštičku s belasou tekutinou.
,,Čo to je?"opýtala sa netrpezlivo.
,,Esencia z Motýľa Nezabudala."
,,A na čo je to dobré?"pohŕdavo naňho hľadela.
,,Uvidíš, aj ma zoberieš do pekárne Jacoba Kowalskeho."
,,Dobre."Všetci traja sa pobrali von a blížili sa k pekárni.
,,Je pravda, že si sa zasnúbil?"opýtala sa Tina.
,,Áno."odpovedal Newt.Keď stáli pred vchodom do pekárne, Newton im vysvetlil plán. Každý zaujal svoje miesto a ,,Akcia vrátenia spomienok,, mohla začať.
☆ ☆ ☆
Všetci traja vošli do obchodu. Quneeie sa postavila do radu. Newton a Tina si naoko prezerali rôzne koláče a torty. V skutočnosti však čakali na vhodnú chvíľu aby mohli Jacobovi naliať do kávy, ktorá bola položená na stole, esenciu na vrátenie spomienok.,,Dobré ráno, slečna Goldsteinová."pozdravil sa Jacob.
,,Dobré ráno!"
,,Štrúdľu, vianočku alebo muffiny?"
,,Asi muffiny."odpovedala a zasnene naňho pozerala.,,Odkiaľ beriete nápady na také zaujímavé koláčiky?"spýtala sa po chvíli a nenápadne žmurkla na Newtona a Tinu.
Odpoveď na otázku už dávno poznala. Nielen kvôli tomu lebo ovládala legilimenciu, ale veľakrát sa snažila aby si spomenul na všetko čo sa stalo predtým, než vyšiel do dažďa a zabudol na ňu, zvery aj mágiu.,,Neviem. Väčšinou len tak rozmýšľam a nápad je na svete."zasmial sa a trochu sklopil oči, aby sa nehanbil.
Newt mal pomaly naklonenú ruku, keď sa Jacob pozrel jeho smerom.
Splývacie zaklínadlo prestávalo fungovať.Quneei rýchlo odviedla jeho pozornosť ďalšou otázkou a tak Newt mohol naliať do kávy tri kvapky dôležitej esencie.
,,Tak ja už pôjdem. A napite sa kávy, vyzeráte unavený."odišla a prekvapeného Jacoba zanechala.
Všetci traja vyšli von a pozorovali Jacoba spoza výkladu.
Napil sa kávy a...
Chvíľu mal neprítomný výraz a zrazu akoby sa mu v hlave rozsvietila žiarovka a on zistil niečo nové.,,Podarilo sa to."s úsmevom na perách oznámila Queenie a znova otvorila dvere na pekárničke. Za ňou išli aj Newt a Tina.
,,Vitajte! Čo tu robíte?"opýtal sa Jacob.
,,Ty nás spoznávaš?"opýtala sa Tina prekvapene.
,,A prečo by som nemal? Ty si Tina, vedľa teba je Newton s kufrom plným magických zverov a Quneeie."Sestry Goldsteinové pozvali chlapov k nim domov a šťastnejšiu štvoricu by ste nenašli.
Vysvetlili Jacobovi čo sa stalo a prečo boli takí prekvapení keď ich spoznával.
Quneeie ďakovala Newtovi a bola nadšená, že môže byť s Jacobom a on si ju pamätá a má ju rád.
V tento deň plný prekvapení, radosti a zmien nastala chvíľa pre Tinu dôležitá.
,,Vieš, to v tom liste, že som sa zasnúbil nie je pravda. Vždy som mal rád iba teba a nikoho iného. Chcel som prísť aj skôr, ale nemohol som zrušiť expedíciu. Tina Goldsteinová, vezmeš si magizoológa a čarodejníka, ktorý je angličan, ale napriek tomu ťa miluje?"
,,Áno!"vykríkla a pobozkala ho.
☆ ☆ ☆
O 10 rokov neskôr
,,Mami, kedy príde teta a ujo?"opýtala sa Ann.
,,Za chvíľu."odpovedala jej.Ann vybehla hore schodami a vošla do izby, kde bol kufor plný zverov. Okolo neho stál jej ocko, brat Timothy a jeho dvojča Sebastian.
,,Poďte dolu! Večera je na stole!"zavolala na nich Ann a s dupotom utekala dole.
,,Inak vieš o tom, že Timothy má frajerku? Povedala, že je najkrajší a najlepší na svete!"prezradila mame Ann.
,,Ty malá bonzáčka!"vykríkol Timothy a zobral ju na ruky.
Rodinka Scamanderových si žila šťastne. Zvery im boli ako domáce zvieratká. Deti sa občas hádali, ale mali sa radi.
Newton a Tina aj po dlhom odlúčení našli spoločnú cestu a jeden malý Newtow žart o zasnúbení obaja brali s nadhľadom.
Nikdy na seba nezabudli.Dúfam, že sa vám táto dlhá jednodielovka páčila. Ďakujem za každý komentár, čítanie aj votes.
YOU ARE READING
Family is important to life[Fantastic beasts FF]✅
FanfictionJednodielovka o Newtonovi Scamanderovi a Tine Goldsteinovej. Keď Newton Scamander odišiel s kufrom plným magických zverov, Tina mala zmiešané pocity. Cítila lásku, hnev, smútok i bolesť. Jeden list, jeden deň, jedna chvíľa. Môžu tieto veci zmeniť ž...