Návštěva Kocoura

170 10 0
                                    

,,Marinatte, musíš vztávat, jdeme za Kocourem" vzbudila Tikky Marinatte.
Marinatte se rychle oblékla, udělala ranní hygienu a nasnídala se a už byli s Tikky na cestě do nemocnice. Po cestě ji napadali hrozné věci co všechno se mu může stát.
Když došli do nemocnice na recepci jim oznámili, že byl převezen do jiné nemocnice, až na druhé straně Paříže, ale Marinatte to neodradilo a hned vyrazila.
Když dorazila Marinatte s Tikky k nemocnici, došlo Marinatte, že se musí transformovat na Berušku, neboť by bylo divné , že o tom Marinatte ví.
,, Ahoj kocoure, jak se ti daří " pozdravila ho Beruška. ,, Beruško, ty jsi přišla? Od té doby co tady ležím za mnou nikdo nepřišel." Řekl překvapeně Kocour. ,, Ale Kocoure, jak to, že ses nepřemněnil zpátky?"
Ptala se ho opatrně Beruška. ,, Víš, když mě převezli do nemocnice, začal mi pípat prsten, ale oni byli velmi milí a když jsem je poprosil o soukromí, tak mi vyhověli. Ale překvapilo mě, že mě moje rodina nepostrádá, nebo že nikomu nechybí Kocour. Asi jsem doopravdy k ničemu." Vyspovídal Kocour Berušce. ,, Ale Kocoure , to neříkej, me na tobě záleží, proto jsem přišla a to že za tebou nikdo nepřišel..... nikdo neví kdo ke Kocour a tvoje rodina si nejspíš myslí, já nevím, asi že si u kamaráda.“ uklidňovala ho Beruška. ,, Asi máš pravdu, díky Beruško.“
,, A co ti vlastně je?“ ptá se. ,, No víš, musel jsem podstoupit asi pět operací a přišel jsem opravdu o hodně krve. Doktoři říkají, že je dost možné, že jako Kocour budu muset zkončit.“ těžce ze sebe dostává Kocour. Jenže v tom se začne otřásat celá nemocnice a Beruška dostala takový strach jako ještě nikdy. Bála se o Kocoura a o to, že bude muset nového akumou posedlého padoucha vyřídit sama. ,, Beruško, slib mi, že se ti nic nestane.“ prosil jí Kocour se strachem v hlase. Beruška se jenom na ni smutně usmála a už se řítila za novou hrozbou. ,, Jak to asi dopadne.“ je si pomyslel Kocour a dál odpočíval.

Kouzelná beruška a Černý kocour Kde žijí příběhy. Začni objevovat