(Zeynepten)
Z:Tam gitsin okusunda ben niye gidiyorum baba (siz şimdi anlamadınız kısacası melis istanbulda okumak istiyo ki tam dendi ama bende gitcekmisim göz kulak olcakmışım delircem ya)
C:Kızım tek başına gidemez istanbula zaten hatırlarsan sevim ve ahmet karşılıycak sizi hadi kızım kırma beni kız kardesinle git zaten melisin okulu tatile girince gelceksiniz abinin nikahı için hadi kızım kırma beni (of baba ya of ben kıyamıyorum babama ama sevim yeyzeler alsında umarım onlarda kalmayız çünkü keremle karşılaşmak istemiyorum)
Z:Tam babada sevim teyzelerde kalmıycaz heralde
C:Tabikide orda kalcaksınız kızım hadi gidin hazırlanın da akşam uçağınız kalkcak
M: Yaşasın be aslan vabam benim aplamıda ikna edermiş ayyy hadi apla hazırlanda gel ( ah melis ah bu iş senin başından çıktığı beliydi)
Z:Tam cadı tam ben hazırlanıyımda geliyin ozaman baba ( dedim ve yukarıçıktım tabi tepki göstercem ya benden önce hazırlandı cadı neyse valizi hazırladım ve aşağa indim valizleri arabaya koyduk anneme ve babama sarılıp arabaya bindim benim arkamdan meliste sarıldı ve arabaya bindi bizi hava alanına abim bırakcaktı araba havalanında durunca geldiğimizi anladım arabadan indik ve abime sarılıp gitik valizleri gecirdik ve uçaga doru gitik bizim uçak bekliyodu bizi ha bu arada yılmaz ve sayerler tanınmış ve ünlü bir aiyle ve yani ben ve kerem hiç bundan hoslanmıyoruz ama kerem ve ben birbirimizden gıcık kapıyoruz yani nefret ediyorum onun vurdum duymazlığından neyse uçağa bindik allahtan sevim teyzeler alcak yoksa keremle birbirimizi yerdik neyse ya geldik istanbula ve ucaktan indik valizlerimizide alıp geçtik hava alanının önüne geldik ve sevim teyzelere baktım yok bize doğru gelen bi çocuk vardı ve yanımıza geldi bu kim ya melis tanıyor heralde abimle çok geldiler buraya ben bikere geldim oda çocuk ken sonra gelmedim sevim teyzelerde bizim yanımıza geldi ama kerem gelmezdi öykü aplayla sevim teyzeleri tanıyorum ama keremi tanımıyorum neyse bakalım bu çocuk kim)
K:ooo melis marul yokmu (bu kim ya bana nasıl marul der melise baktım açıklama istedigimin fark etmiş gibi söze başladı)
M:şey apla sevim teyzemler sabah aradı toplantıları olduğunu kerem abinin alcanı söyledi bize sana söylesek kabul etmezdin bu kerem abi kerem abi buda zeynep ablam( ne bu kerem'mi aynı anda isimlerimizi söyledik)
K:Zeynep
Z:KeremArkaşlar bölüm kısa ola bilir ama telafi etcem ben bi ara yazma yaçalıştım ama malesef diyer watpatım silindi ve hikayeye devam edemedim ama bunu devam etirmeye çalışcam desteklerinizi bekliyorum arkadaşlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILLAR SONRA ZEYKER
FanfictionEvet bir zeyker hikayesine hoşgeldiniz bir erkek ve bir kız çocukluktan beraber birliktelerdir erkeğin aiylesinin işi yüzünden istanbul'giderler kızsa mardinde kalır evet arkadaşlar bu iki arkadaş ilerde buluşa bilcekmi nedersiniz hikayeyi okuyup ö...