lonerboy & geil

171 2 0
                                    

ik pak em laptop en ga naar de site faraway.com. ik zie daat lonerboy online is en druk op prive chat.

@lonerboy: hoor jij niet op school te zitten?? xxxx

@xolola: jaa maar de vriend van me moeder heeft me ziek gemeld

@lonerboy: chill

@xolola: niet als hij je daarna verkacht! *huilend*

@lonerboy: omg lieverd gaat het ik wil je troosten en zoenen. niemand komt aan me meisje

@xolola: dankje schat ik hou echt van je xxxx

@lonerboy: wat doe je vanavond?

@xolola: oppassen pas om 23:00 thuis

@lonerboy: kom dan online please ik wil nog met me meisje praten voor ik ga slapen.

@xolola: is goed me moeder slaap vanavond bij haar vriend dus niemand is thuis

@lonerboy: YES!!!!!!! ik moet gaan ik spreek je vanavond. niet vergeten!!

@xolola: haahahah nee!!!! doeggggggxxxx lysm

@lonerboy: mis me meisje nu al :,,,,,,,,((((((((((((((((((((((((

@xolola: hahaha mis jou ook.

lonerboy is ofline

ik sluit me laptop en ga naar beneden. albert staat in de keuken. ik loop de keuken in en hij kijkt me verbaast aan. "waarom heb je, je aangekleed?" "waarom niet""je moeder komt pas 4:00 thuis en het is net 12:00 uur . ik heb niet gezegt dat je al aan mocht aan kleden en ik heb ook niiet gezegt dat ik al klaar met je was""wat moet je van me je hebt met me moeder" "ik word niet zo geil van je moeder maar wel van jou dus uit die kleding en dan laat ik je nat worden dat het over de grond lekt. want je vond het net wel lkkr anders was je niet zo nat" boos draai ik me om en loop naar me kamer. hij heeft gelijk ik vond het wel lekker maar ik laat het niet merken tenslotte is hij 30  ongv en ik net 15. het zou ongepast zijn. ik kleed me uit en hou alleen me string aan. en doe een lang bloesje er open over heen.  als ik beneden kom kijkt hij me geil aan. en hij pakt me hand en neemt me mee naar de tv. hij zet porno aan en ik moet zeggen ik word er wel geil van en dat ziet hij. "jij word snel geil, maar je gaat toch niet zggemn dat je geil van me word dat zo ongepas worden"ik kijk hem verbaast aan of hij me gedachte kan lezen. "zie je wel ik zie aan je gezicht dat ik gelijk heb, kom maar een hier" hij trekt me aan me borsten naar hem toe. ik ben niet de enige die naakt ligt ( behalve me string) albert ligt ook naakt. hij aait me borsten en stompt past als hij me kut heeft berijkt en begin gt op nieuw. ik kijk om hoog en krijg een mond om mijn mond hij stopt zijn tong naar bijnen en zen zijn hand zit in me kut. ik word als maar geiler. hij lig uit eindelijk boven op me. hij kijkt me aan en ziet dat ik echt geil ben en stopt zijn lul in me ik kreun en kreun steeds harden. "harder albert harder" datlaat albert zich niet 2 x zeggen en stood steeds harder. uit eingelijk is hij moe. ik lig zijn lul schoon en hij me kut. ik pak me mobiel en zie dat het 3;45. ik "over een kwartier komt me moeder thuis!" "okay kleed je aan en ga aan je huis werk geile slet, ik maak het eten en we zeggen niks tegen je moeder" ik kijk hem sip aan. ik vond het eigenlijk super lekker en wou dat het nog even kon duren. want eerlijk hij is me eerste keer wie wilt er nou met een meisje naar bed die gepest word. ik wil dat dit vaker kon. "ja ik vond het ook lekker volgende x doen we het weer "blij knik ik en voor dat ik naar boven ga kus hij me kut nog een x. ik pak me slipje die hij kapot had gescheur voor hij zijn lul in me stopte en me blousje en ging naar boven. ik ik kleede me snel aan en hoorde me moeder thuis komen. snel ging ik naar beneden. "welkom thuis mam" "jaa schat welkom thuis' albert gaf me moeder een knuffel en en knipoogde naar mij.

love or hateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu