na het eten ging ik naar boven en pakte me tas in. me bostel,mobiel oplader,en aftermorning pil. die moest ik nog innemen. ik zei gedag en ging naar me oppas adress. "hallo lola fijn dat je kon komen mike ligt al op bed, je weet het eten en drinken te vinden. ik moet gaann doegg" "plezier doeggh" ik ga op de bank zitten en zet de tv aan. ik zet hem op csi.als het 20:00 is ga ik ff kijken hoe het met de baby gaat. als ik net boven ben zie ik de kamer van mv. vissers open staat. ik ben zo nieuw schierig want ik mag nooit op haar kamer komen. ik loop haar kamer in en doe de deur dicht en het licht aan. ik doe haat kast open en zie gelijk een heel mooi kleding stuk. het is een doorzichtige bh met een stuk kleding er aan vast er hoord een bij passende string bij. ik vindt het pravchtig en ga het passen. mv. vissers heeft cup b70 en ik cup c 75. dus me borsten kwamen er mooi uit. na dat ik had gepast deed ik het in me eigen tas donderdag zou ik hier weer oppassen dan leg ik het wel terug. ik doe me eigen kleding weer aan en net voor dt ik de kaast sluit zie ik een rode dildo liggen. die had ik ook op tv gezien vanmiddag. ik pak de doos uit de kast. ze heeft een 2 rode, 1 blauwe, 3 gele en 1 paarse. ik pak een rode dildo. die past goed bij dat kleding stuk dus ik stop de dildo ook in me tas. ik ga nog kijken bij de baby en ga dan naar beneden net als ik op de bank zit hoor ik de deur open gaan. "heey ik ben er weer. bedankt voor het passen. ik zie je donderdag" ik pak me tas en ga richting huis. thuis pak ik me laptop. ik log me weer in en klik op prive chat van lonerboy.
@lonerboy: hey lieffie ik heb een verassing. doe je cam maar aan.
ik doe me cam aan zen zie lonerboy in het beeld hij staat in zijnonder broek en ik zie dat hij een stijve heeft. daarom zeg ik ook
"heey mooie stijve lieverd" "jaa mooi hee kijk" hij haalt hem er uit en terkt zich voor de cam af. "stop liever ik word er nat van" " oohh dan ga ik wel ff door" :ik heb ook een verrassing voor je" ik doe de kledingstukken aan die ik van mv. vissers heb geleend e pak de dildo. als ik weer in beeld ben zie ik lonerboy zijn lul los laten. en zijn mond valt open. ik doe heel sexy me borsten en me kont. ik doe de string uit zonder dat hij me vagina ziet stop ik de dildo in me kut en hij begint de trillen. ik kreun en doe heel sexy. ik haal hem er uit en lik hem schoon. "vind je wel geil he euhmm...... lonerboy" "ohh jaaaaa ik zou dat wel bij je willen doen, o en btw ik heet brendan" " dan spreken we een x af bij mij als me moeder bij haar vriend slaapt, en ik heet lola maar dat snapte je al denk ik" "doen we dan blijf ik een heel weekend ( ---> 0 mmmmmmm)" ik geef hem een lucht kus "" ik ben moe lieverd dus ik ga slapen xx" "okey maar de volgende x wil ik minder kleding en mee blood zien, jij hebt tenslotten mijn lul ook al gezien xxx" "okay beloofd de volgende keer doeg xxx" "doeeg geilerd van me xx"
eind gesprek
ik doe me normale kleding aan en ga slapen als ik een sms krijg.
Mama: heey morgen ben ik om 19:00 thuis albert is eerder xx . Lola : ik voel me niet lekker mam ik ga morgen niet naar school . Mama: okey lieverd ik geef albert je nummer, en hij komt morgen voor je zorgen xx . Lola: okay thanks mama ly xxx
ik kijk blij als ik weer een sms binnen krijg dit x van wat ik vermoeid albert is
Albert: hee, ben het Albert . Lola: ooh heeeeyy . Albert: zozozo jij bent dus"ziek" nou ik zorg wel voor me kleine geile meisje . Lola: jajaa ik heb nieuwe kleerdje sgeleend donderdag gaat het terug en ik wou het jou nog ff showen . Albert: hooeee me geile meisje leerd het snel ik kan niet wachten al gaat het toch snel uit . Lola: ofcourse (------>0 ) ik kan niet wachten . Albert: ik ook niet maar ga nu ff je moeder doen en zeggen dat ze de enigste en de beste is. en morgen echt de beste doen xxx ps. ik heb een grotere lul ------------------------------>>0 . Lola: ja dat boeid me niet hoe lang als hij me kut maar in gaat ( ------------------------0------>>), truste en tot morgen xxx
ik leg me mobiel op de oplader en ga slapen.