Живот мечта

7 0 0
                                    

Слънцето изгря. Птичките пееха весело и се гонеха по клоните на дърветата. Цветята разцъфнаха и лъчите на слънцето галеха листенцата им.
Джия се събуди. Взе си телефона и започна да преглежда социалните си медии. Днешният ден беше много важен тъй като отиваше на премиерата на нов филм. Имаше ВИП пропуск предоставен от Ема. Тя и трите й приятелки щяха да си прекарат една незабравима вечер. Целият Инстаграм беше откачил около премиерата на филма. Навсякъде беше пълно с клипове от трейлъра му, снимки зад кадрите, постери и хаштагове. Беше развълнувана също,  затова че трябваше да пише статия за премиерата и филма.
Тя стана и се запъти към банята. Все си душ, изми си зъбите и започна да си оправя ледено русата коса. Изправи я. След това отиде в дрешника си, който беше изключително голям. По рафтовете и закачалките се спускаха какви ли не дрехи на блестящи марки. Мина покрай дрехите си замечтано и бързо се пренесе от света на рокли на Версаче към дънки на Гучи, токчета на Лубутон и тениска с дънкова яке на Филип Плейн. На излизане от мезонета си, грабна очилата на Диор и се запъти към колата си.
Влезе в черния си Мини Купър и потегли към работата си. Трафикът беше ужасен. Трябваше да стигне по най- бързия начин, защото трябваше да прегледа списанието още веднъж преди да го пуснат на пазара, а пък след това трябваше да отиде да си купи рокля премиерата.
Щом стигна до сградата, в която работеше, тя паркира колата и се изстреля по най- бързия начин до офиса, си която се намираше на върха на небостъргача. Поръча на секретарката си да й купи салата Цезар и веднага повика няколко човека, за да й покажат броя. Той беше идеален. Беше посветен изцяло на червеното. Всяка страница имаше по нещо червено. Рокли, обувки, очила дори и хора- бяха червени. Златното и чернето падаше като акцент на всичко. Джия си отдъхна. Пуснаха го в продажба.
Тръгна си от офиса и се запъти към Шанел. Там всички я познаваха, защото им беше редовен клиент. Щом продавачките я видяха започнаха да я целуват и прегръщат. Започна да разглежда най- различни модели на рокли и чанти. Минаха часове и тя най- накрая реши да бъде с червен винтидж костюм разделен на две части- къса пола и горнище стигащо до пъпа. Доволна от избора си се запъти към Джими Чу, за да си хареса обувки. Разбира се с нея беше и модният й агент, който я съветваше за всичко относно модата. Тя можеше и сама да се справи, но все пак имаше и нужда от второ мнение понякога. Закупи си обувки на висок ток - телесен цвят. Опред на обувката и по целите ръбчета имаше малки цветенца. Беше готова за довечера. Оставаха четири часа до събитието и тя трябваше вече да се прибира, защото все пак имаше много работа по вида й за вечерта. Изпрати съобщение на гримьора и фризьора си да я чакат пред апартамента й след 30 минути. Излизайки от магазина се сбогува с модния си агент и се запъти към колата си. Влезе в нея и тръгна към дома си, но преди това реши да се отбие до едно кафене, за да си вземе експресо, което да я държи будна. Щом влезе в магазина всички мъже започнаха да я гледат. На нея това й беше познато, така че не обърна голямо внимание. Поръча си кафето и докато го чакаше забеляза как един мъж заедно с приятелите си я гледаха й не оркъсваха поглед от нея. Даже не си и говореха помежду си. Зяпаха я дълго време и тя реши да се позабавлява. Отиде до масата до тях и седна бавно. Кръстоса си краката и си преметна косата назад. Взе си телефона и започна да си прави снимки, изглеждайки поразително. Мъжете я гледаха и свкаш лигите им щяха да потечат от устата след малко. Кафето й беше готово. Тя стана, взе си го и докато излизаше лапна сламката, за да отпие от напитката, погледна ги, усмихна им се и им намигна. Докато влизаше в колата видя през прозореца, че все още не са спрели да я зяпат.
Прибра се в апартамента си и разкрасяването започна. След два часа и полувина беше готова. Гримът й беше съвършен, облеклото й прекрасно, а косата й блестяща.
- Нека вечерта започне!- заяви Джия.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 15, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

БлестиWhere stories live. Discover now