Добре дошли при блясъкът

9 0 0
                                    

Красива, млада, сексапилна и..... необвързана. Джия беше мечтата на всяка жена и мъж. Жените й завиждаха, а мъжете и се възхищаваха. Всеки път когато вървеше по улицата, всички я оглеждаха и в коментираха. Сексапилното й тяло покоряваше сърцата на мъжете, а убийствения й стил караше жените да я мразят. Дрехите й бяха много, а връзките, които имаше зад гърба си бяха още повече. Тя обичаше да използва мъжете за една нощ. Не вярваше особено много на екземплярите от женския пол. Смяташе някой от тях за истински кучки, а други за още по- големи кучки, но разбира се имаше приятелки, които обича до болка. Преценява много добре хората и изключително рядко греши. Всички искат да имат някакъв контакт с нея. Обича да се забавлява и да пазарува. Може да ги прави постоянно, но разбира се и работеше, за да ги прави. Имаше си две правила, по които се водеше.
Първо: ,, Никога не позволявай мъж да те издържа и ти да му се подчиняваш!"
Второ: ,, Няма любов....Всичко е игра!"
Трето: ,, Живей красиво!"
Животът и беше цветен, красив и прекрасен. Имаше работа като редактор, главен, в едно от най- четените и добри списания в целия свят. Приятелките й бяха почти толкова прекрасни като нея.
Скарлет. Красавица и момиче живеещо, за да покорява върхове и да се забавлява. Стил, който само тя може да сътвори. Работеща като пиар на знаменитостите, Скарлет знаеше кое е на мода постоянно.
Ема. Тя беше бизнесдама, която можеше да постогне всичко. Можеше да накара всеки да прави каквото тя пожелае. Искаше да успява всеки път и го правеше. Успяваше да накарс и най- силните мъже в бизнеса да й се молят. Освен всичко това тя зашеметяваше и с вдъхновяващ стил и блестяща красота.
Трите взети заедно бяха едно голямо СЪВЪРШЕНСТВО. Всички искаха да са като тях. Успели и блестящи.

БлестиWhere stories live. Discover now