Doğal Güzellik Tüyoları!!!

1.9K 21 5
                                    

Öncelikle bu tüyoların dergi televizyon gibi kaynaklardan alındığını belirteyim ve bazılarını kendimde uygulamış bulunuyorum . İnşallah etkisini görürsünüz . Bazı malzemeler evinizde bulunmayabilir diyorum ve başlıyorum.

YÜZ İÇİN

Malzemeler

100 ml süt 3 yemek kaşığı labne peyniri birkaç dilim salatalık

Yapılışı:Süt ile labne peynirini bir kabın içinde karıştır ve yüzüne eşit miktarda sür. Yanaklarının,göz kapaklarının ve alnının üzerine salatalık dilimlerini koy. 20 Dakika boyunca maske yüzünde kalsın ve sende keyfini çıkar. Sonrasında ılık su ile güzelce yıka.

Şaşırtan güzellik : Bu maske sayesinde cildin ihtiyacı olan nemi geri kazanacak ve yüzün yumuşacık olacak.

ELLER İÇİN

Malzemeler

1 yemek kaşığı limon suyu. 1 yemek kaşığı zeytinyağı. 2 yemek kaşığı şeker

Yapılışı:Bütün malzemeleri bir kapta karıştırın. Karışımı ellerinize sürün ve masaj yaparak yedirin. 1-2 dakika ellerinizde bekletin. Ilık su ile yıkayın. Son olarak el kremini sürebilirsiniz.

Şaşırtan güzellik:Kurumuş ve yıpranmış ellerde bu bakım,mücizevi bir etki yaratıyor!

DUAKLAR İÇİN

Malzemeler

Bal

Not:Bal kürünü uygulamadan önce diş fırçası, ya da minik bir fırça yardımıyla dudaklarına hafif bir masaj uygula . Ardından balı sür . Böylece bal cildinin derinliğine etki edecektir.

Yapılışı:Dudaklarına balı sür ve yaklaşık 10-15 dakika bekle. Sonrasında dudaklarını ılık su ile yıka. Şaşırtan güzellik:Bal,dudaklara derin bir bakım yapar, böylece daha yumuşak olurlar.

Doğal Güzellik Tüyoları!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin