Doğal Güzellik Tüyoları 2 !!!

978 11 2
                                    

AYAKLAR İÇİN

Malzemeler

1 yumuşak avokado. biraz labne peyniri veya krema

Yapılışı:Avokadonun iç kısmını bir kabın içine koyarak püre haline getir. Üzerine az miktarda krema, ya da labne peyniri ekle. İyice karıştır ve ayaklarına sür, 20 dakika beklet. Ardından yıka . Şaşırtan güzellik:Avokadonun doğal yapısı sayesinde , ayakların pamuk gibi olacak.

SAÇLAR İÇİN

Malzemeler

10 adet kiraz. 1 adet muz. 1 bardak süt. zeytinyağı. streç folyo

Yapılışı:Kirazlar ve muzu bir kabın içine koyarak ez. Üzerine süt ve zeytinyağını ekle. Saçlarını yıka ve ardından karışımı ıslak saçlarına sür ve saçlarını başının üzerinde topla. Ardından streç folyo ile başını kapla ve üzerini tekrar havluya sar. Bu şekilde yarım saat bekle. Sonrasında saçlarını durula. Şaşırtan güzellik:Saçların daha parlak ve dolgun görünecek! Not:Püre ezicin yok mu? Sorun değil. Meyveleri bir çatal yardımıyla da ezebilirsin.

SAÇLAR İÇİN BİRKAÇ TÜYO

Saçlarınızı yıkamadan önce ve sonra tararsanız saçlarınız daha hızlı uzar. Saç kremi kullanırsanız saçlarınızın karışmasını önlersiniz. Ayrıca saçlarınızı ılık su ile yıkarsanız saçlarınız daha hızlı uzar.Ayrıca saçlarınızı kestirmek yerine ayda 1 ucundaki kırıkları aldırabilirsiniz.

Doğal Güzellik Tüyoları!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin