Cand cineva tine la tine, nu conteaza cat de incarcata ii este viata.. TE CAUTA!O furtună îmi aminteşte de cât de frumoasă e vara, fotografiile îmi amintesc cât de frumos este să creşti, prietenii ca tine îmi amintesc cât de frumoasă este viaţa!
Umorul constituie o forţă. Nimic nu uneşte mai mult oamenii ca râsul.
Şi cei slabi, dacă-s uniţi, devin puternici.
O prietenie adevărată se bazează pe sinceritate!
Ce numesc eu prieteni seamănă cu o barcă mică, dacă mă duc la fund, mă bazez că mă ridică!
Nimeni nu poate trai fara prieteni, chiar daca stapaneste toate bunurile lumii.
Prietenia poate fi măsurată doar în amintiri, râsete și pace.
Impreuna trecem peste tot. Ca o prietenie trece si prin foc.
Prietenii trainici sunt cu adevarat una dintre bogatiile vietii.
Urasc faptul ca prietenii mei se schimba, doar pentru ca si-au facut alti prieteni noi!
Un prieten adevărat îţi corectează greşelile, nu le laudă. Acel prieten rămâne lângă tine toată viaţa.
Nu ignora persoana careia ii pasa de tine. Pentru ca intr-o zi vei realiza ca ai pierdut luna, incercand sa numeri stelele...
Prieten este acela care stie cât esti de zapacita, de dusa cu pluta ..si totusi ..nu îi este rusine sa se afiseze cu tine.