A face curat când copiii sunt acasă este același lucru cu a mătura zăpada din fața casei când încă ninge.
Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere.
Norocul bate la uşă o singură dată, dar ghinionul are mai multă răbdare.Toți banii pe care ii am o sa-mi ajungă până la sfârșitul vieții... cu condiția ca o sa mor maine la ora 17.00.
Vorba aia : Da-mi , Doamne , răbdare ! Ca daca îmi dai putere ii omor.
Toți se plâng ca nu au bani - dar ca nu au minte nu se plânge nimeni.
Unii bărbați niciodată nu devin maturi. La început le e frica de mama, apoi de soție.
- Domnișoară semănaţi cu o vedetă de la Hollywood -Mă faceţi să roșesc, și cu cine anume? - Cu iapa lui Zorro!
Eu nu sunt singură ... sunt intr-o relație de durata cu distracția si libertatea.
Hai Ion ,Hai fiule , încă un pas, încă un pas, încă unul, aşa, aşa, micuţ, încet-încet! Angela adu repede camera video să îl filmăm pe fecioraşul nostru, a venit de la Discoteca.
Daca bei 3 zile devii dependent, daca fumezi 3 zile devii dependent... eu, invat de 16 ani si dependentă nu şi-a făcut apariţia.
Unii băieţi sunt ca şi copacii, le ia o veşnicie să se maturizeze!
Cum se cheamă un bărbat inteligent, sensibil și aspectuos? Un zvon!
Sa fiu cuminte?!! De mica îl vedeam pe Tarzan plimbandu-se dezbrăcat. Cenusareasa venea acasă la 12 noaptea. Pinocchio zicea minciuni. Aladin era hot .........Batman mergea cu 320 km la ora. Alba ca zăpadă locuia cu 7 bărbați. Și acum eu cuminte??
Tu știi cine este minunat ? - "Citește primul cuvînt!"
Ochii vad inima cere.. Am curaj dar n-am putere.Nu lucrez in weekend si in zilele care se termina cu ” i ”.
Le doresc la dușmani mei trei mașini in fata casei…. politia, pompieri și ambulanta.