YASAM TARZİ

0 0 0
                                    

Yasam tarzı bu ise ben gerçekten yasamak istemiyordum.
Hayatımdan bikmistim.
Geceleri kabuslardan dolayı gözlerine uyku girmiyordu.
Saçlarım oldukça uzundu benim için amneme söz vermiştim ne olursa olsun saclarimi kestirmetecektim.
Anneme verdiğim sözü tutacaktim taki nereye kadar.
Bu yerim haneden kurtulmak için sadece sayılı Günlerim kalmıştı 5 gün sonra buradan kurtulacaktım.
Ama tek sorun nerede yasayacak olmam bu siktigim yerden kurtulmak için o kadar kaçtım ki en son kendiliğinden kurtulacaktır ama offff beynimi siktim kendime gelmem gerekiyordu.
Bir sure sonra düşünmeyi bırakarak kendime gelmistim..
Düşünmeyi bırakmak her nasıl oluyor ise.
WC de ekimi yüzümü yıkayarak kendime gelmistim artık.
Tek yapmam gereken su 5 günde yetim haznedeki derslerime katılan!ak olacaktı.
Evet bize yetim hanede ders veriyorlardı. Sonuçta dışarı çıkmamız yasaktı.
Hapisten farkı yoktu burasının.
Düşüncelerimi düşün!eti bırakmıştım artik.
Odama doğru yürürken ağlama sesi duymam ile olduğum yerde dikildim.Aglamayali ne kadar sure olmuştu acaba.
Sesin olduğu yere doğru adımladim.
Temizlik odasından geliyordu ses.
Koridorunun sonuna gelmiş onu gayet iyi duyuyordum..
Ona karşı son asdimlarimi atarak omzuna dokundum bundan korkmus gibi bir anda yerinden sıçradı ve boğazını sıkmaya başladı.
Bir tur tranva geçiriyor olmali.
İçinden düşünmeyi bırak aptal kurtul su çocuktan yoksa ikimiz de olecegiz.
Haklisin susa

Ö- öhö b-birak l-utfen beni.
Kurtulamiyordum her şeyi demedim en sönüm da titrek eller ile ellerimi saçlarına görürdüm ve saçlarını oksamaya başladım.
Bir yandan da annem den kalan tek hatırladığım ninni yi söylemeye başladım.
(Yazar hic ninni bilmiyor yalniz la)

BASTAN SAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin