Oturduğun yerden dogrularak duvara ilerledi bizimkiler de ayağa kalmışlardı.
Beni anlamaya çalışıyorlardı. Ama enimdim o duvar farklı idi yada ben bu olayı abartiyor olabilirdim.
Duvara dokunduk tek tek vuruyordum.-"Elena ne oluyor sıradan duvar iste bu gel otur."
-"Hayır bekleyin"
Ve bingo bu duvarda bir farklılık olduğunu anlamıştım.
Ve bingo burada farklılık vardı duvara vurduğunda tok bir şes gelmişti."Ceren bana mutfaktan bıçak getirir misin?? Cabuk ol."
"-Al"
Veremden bıçağı al!is duvcarda bulduğum kısımin kenarlarını çizip orayı açmaya çalışıyordum. Biraz cabaladiktran sonra kendisi bir anda açılmıştı bizimkilere baktığımızda hepsi bana saskinca bakıyordu.
Açılan kısımdan küçük bir kutu çıkmıştı kutuyu alıp masanın ortasina yere oturmuştum.
Verenler de etrafına dizilmişlerdi masanın hic kimseden cit cikmiyordu.Yavaşça kutuyu actigim da kutudan bir not defteri ve onun altında kelebek seklinde bir kolye çıkmıştı.
Meriç elimden not defterini alırken ben kolyeyi inceliyordum.-"Bu kutuyu bulan kişi çok şanslı.Simdisiz ne olduğunu merak ediyorsunuz hepinize her seti anlatacağım.
Siz seçilmiş kişilersiniz bu bir sans değil her şey planlanmış ve hazırlanmış.
Hepinizin baş harfi her bulduğunuz şeyde yazmaktadır .Kutuda bulduğunuz şeklin arkasına bakin"Hepsi bana dönmüştü. Direk kolyenin arkasını çevirdim ve büyük harf ile E yazıyordu meriç okunmaya devam etti.
-"Evet elena ilk kişi sen çıktım bu kadar dikkatli olman ise yaradı senin için iyi olacak."
Meriç arka sayfayı çevirdiğinden sayfa boştu.Tek osayfa değil hepsi bosrtu artik.
Peki bu neydi kolye ne ise yarıyordu."Elena sen buldun bunu peki ne demek bu biliyor musun?"
"Hayır meriç hic bir şey bilmiyorum ben asil sorun su bukolye ne işe yarayacak???"
Kolyeyi boynuna takmistim.Ve bir anda etraf karardı herkes odadan bir anda ortradan gitmişti.
Bir anda gözlerimi yumup açtığında odamda idim.
Aaa evet yanlış görmüyorum şuan odasımin tavanı ile bakisiyordum.Bir amnda yataktran kalktim pijamalarim ile alt katta indim meriç kahvaltı ediyordu.
"Kolyen yakismis elena yeni mi?"
Kolye yi hatırlamıyor musun?
Hayır neden?
H- hicÜst kata çıkarak üstünü değiştirdim.
Elimibir anda kolyeme attım ne oluyordu burada gözlerimin önüne bir anda önerdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASTAN SAY
Historia CortaHer şeyi okuyarak anlayabilir siniz gerçi tam olarak bende ne yazacağımi bilmiyor bilemiyorum. Kafami dağıtmak amacı ile yazıyorum umarım begenirsiniz. Yazım yanlislarindan dolayı şimdiden özür dilerim. Burada ne yazacağımi size söylemiyorum çünkü s...