În fine, după cum am spus , orele trecuseră şi mă îndreptam spre casă împreună cu Elli când îmi sună telefonul.
-Aloo, n-ai de gând să răspunzi la telefonul acela? ( Elli)
-Doar dacă vreau ! ( spun eu, în timp ce scot limba la Elli şi îmi iau telefonul din geantă)
-Număr privat? Cine ar putea fi? ( eu)
-Răspunde , dracu şi vezi ! ( Elli)
-Ok, ok , nebunoo !
*La telefon: *
-Alo, cine dracu n-are treabă ? ( spun eu ,serioasă)
-Ce-i păpuşă, aşa repede m-ai uitat ? (el)
-Te crezi aşa important încât să nu te uit? ( spun eu, râzând, dându-mi seama că era Adi. Fără să fiu uimită de unde are numărul meu. Atunci când mă duc prin cluburi fiind beata, le dau la toţi numărul meu..Mdaa..ştiu , nostim .. Şi… poate îl are de la colegi)
-Hai , gata cu sarcasmul..Vreau să vorbesc ceva serios cu tine ! ( Adi)
-Da’ ce-i dragă, crezi că eu nu vorbesc serios sau ce?
-Uite, dovada ! ( Adi)
-Având în vedere că am lucruri mai bune de făcut decât să vorbesc cu tine, zi-mi mai repede ! ( eu)
-Tot timpul eşi aşa rea? ( Adi)
-Sunt rea, doar cu cine trebuie ! ( spun eu, făcându-i cu ochiul)
-Ok, cu tine nu o pot scoate la capăt ..( zice el ,râzând )
-Aloo, cineva are treburi mai importante..( spun eu, plictisită)
-Sâmbătă seara dau o petrecere şi invit tot liceul, mă întrebam dacă vii şi tu..( Adi)
-Asta s-o crezi tu, nici moartă nu vin ! (eu)
-Ce dur a sunat asta..poate te mai gândeşti..( Adi)
-Sau poate nu..( eu)
-Măcar am încercat..( Adi)
-Puţin îmi pasă..(spun, eu şi îi închid)
-Cine era la telefon? ( Elli)
-Tu cine crezi? ( eu)
-Bunăciunea de Adi, fatăă ce norocoasă eşti, m-am dat în toate pauzele la el şi nimic.( spune Elli râzând)
-Ba pe dracu, deja a început să mă enerveze ! ( eu)
-Daaa, siguur de enervează.( Elli)
-Eşti fraieră, acesta e doar un răsfăţat de bani gata, care vrea să se culce cu toate..(eu)
-Hai taci, că nu-i aşa ! ( Elli)
* Mergând , certându-mă cu Elli pe tema asta, ajung acasă. Maşina mamei era în garaj..Ok, astaa e ciuuudat..Intru în casă, când dau de un miros de supă de pui exact cum îmi place mie. *
-Dariaa, tu eşti? ( strigând mama din bucătărie)
- Nu mamă, sunt un străin , care din întâmplare are cheia de la uşa din faţăă..Dăăă, logic, eu sunt..( spun,râzând)
-Lasă ironiile, uite ţi-am făcut supa ta preferata, aşazăte să mâncăm amândoua ! ( mama)
-Mamă ,eşti ok? Ai băut ceva, ai febră? ( eu, amuzată)
-Daria, nu întrece limita ! (mama)
-Ok, dar pari foarte ciudată ! ( eu)
-Vreau să îţi spun ceva serios, ascultă-mă ! (mama)
-Zi-mi astăzi ! ( eu)
-Ăăă..ăă..păi eu am debutat într-un film în Italia şi va trebui să stau două săptămâni acolo..Draga mea, ştiu că îţi va fi greu, dar am nevoie de roul acela. Dacă vrei o poţi aduce pe Elli să doarmă cu tine, am vorbit deja cu părinţii ei şi sunt deacord.
-Mamăă, asta e incredibil ! Felicitări, şi stai liniştită, mă voi descurca eu cu Elli două săptămâni ( spun eu, ridicând o sprânceană)
- Ohh, scumpa mea ( şi mă ia în braţe) Am şi eu nişte condiţii: fără alcool, fără petrceri târzii şi fără ţigări. Şi da , ştiu că fumezi, dar o să am grijă de asta când mă întorc ! ( mama)
-Bla, bla bla, sigur cum spui tu.. ( eu)
-Daria ! ( mama)
-Ce? ( eu)
-Nu mai fii obraznică ! ( mama)
-Aham..(spun eu , urcând în camera mea)
* După ce mama a plecat, nu am vrut să mă duc cu ea la aeroport, deoarece era foarte grăbită, crezând că întârzie, programându-şi zborul chiar în acea după-amiază, eu m-am dus în camera mea şi am sunat-o pe Elli: *
- Vacăăăăă, te gândeşti la ce mă gândesc şi eu? ( eu)
- Seara feteloooor ! ( Elli)
-Exact ! Fă-ţi bagajul şi vino la mine, temele n-am de gând să le fac! ( eu)
-Ok, oiţăă ! ( şi închide)
………..
- Ai venit , fă? ( eu)
-Nu. ( Elli)
-Hai taci şi intră !
-Eu iau mâncarea tu alegi filmul ! ( eu)
- Ok.
* După ce Elli s-a instalat , ne-am pus pe canapea, în faţă având măsuţa cu ciocolată, popcorn, pufuleţi şi multe alte dulciuri..*
- Darrii, am găsit un film, superb, zic eu..( Elli, strigând din hol)
-Cum se numeşte? ( eu)
-The metros el cielooo ( strigă , Elli )
- Ooo daaa, unul dintre filmele mele preferate. Mişcă-te şi pune-l ! ( eu)
-Hooo, îl pun acum..( Elli)
*După ce ne-am uitat la film şi am mâncat toate dulciurile am mers la mine în cameră *
-Mă duc să fac un duş ( Elli)
-Înainte de asta, vreau să îţi spun ceva…( eu)
-Spune..! ( Elli)
-Ştii , atunci când m-a sunat Adi cu număr asucuns….( eu)
- Aaa..da..uitasem să te întreb fiind prea concentrată să îi iau apărarea, ce vroia? ( Elli)
-Păăi..ăă..a zis că dă o petrecere , şi ne-a invitat şi pe noi…, iar eu i-am spus că nu mergem..( eu)
- Poftim? ( spune Elli, serioasă)
- Da, scuze că nu ţi-am cerut părerea atunci, dar ce zici ar trebui să mergem? ( eu)
-…………………….( Elli)