http://www.youtube.com/watch?v=F-4wUfZD6oc
„ Când iubeşti pe cineva , îl iei în întregime , cu toate legăturile, cu toate obligaţiile lui.Îi iei povestea, trecutul şi prezentul. Iei totul sau nimic . “
-Da, este iubitul meu. Îl iubesc enorm! (eu)
- ..Daria, ascultă-mă bine ! Tatăl tău este defapt un om bun. Nu ne-a părăsit niciodată. El doar a plecat în altă ţară pentru a ne proteja. Mă îngrijorează faptul că te-a sunat..Ceva nu este în regulă..(mama)
-Poftim?! Mamă, tu realizezi ce spui?! ..Atâţia ani ai spus că tata a plecat, că ne-a părăsit..(eu, cu lacrimi în ochi)
-Erai prea mică, nu puteai înţelege..(mama)
-Şi de cine să ne apere ?! ..Nu mai înţeleg nimic..(eu)
-Daria, tatăl tău face parte dintr-un grup de agenţi ce vor să prindă un infractor..Acel om este defapt tatăl prietenului tău..(mama)
-Asta nu se poate, nu are cum..(eu,şocată)
-Stai liniştită vei fi mereu în siguranţă. Este doar tatăl vitreg , Adi lucrează împreună cu tatăl tău de mulţi ani să-l prindă.(mama)
-Stai, tu defapt îl cunoşteai pe Adi?!
-Bineînţeles , draga mea. De ce crezi că te-am sfătuit să-i dai o şansă ? (mama)
-Mamă, asta e malefic ! (zic eu, zâmbind) Când îl voi revedea şi eu pe tata?
-În viitorul apropiat. Acum, ai grijă de tine. Trebuie să închid..(mama)
-Dar..(şi a închis)
Viaţa mea luase o întorsătură bruscă..Tata, nu ne-a părăsit, defap este un erou..Adi, îmi cunoştea mai de dinainte părinţii, probabil şi pe mine..Eram foarte confuză..
-Daria, sunt gata pastele ! (Miruna, strigând din bucătărie)
-Vin acum! (eu)
……………………
-Ce bine miroase, defapt ce bine arată ! (eu)
-Gustă! (Miruna)
-Sunt delicioase,chiar te pricepi! (eu, mâncând din paste)
-Mulţumesc ! (Miruna)
În timpul mesei, i-am povestit Mirunei tot ce aflasem de la mama, dar nu părea aşa uimită.
-Te înţeleg. Şi părinţii mei au făcut parte din acel grup. La început nu vroiam să accept asta, dar m-am obişnuit. Te rog, nu fă aceeaşi greşeală ca mine. Înţelege-i !…Apoi vei regreta..(Miruna)
-Mulţumesc pentru sfat..Mă voi duce să îl sun pe Adi, după ce te ajut să strângi masa.(eu)
-Ok. (Miruna)
După ce am mâncat şi am strâns masa, mi-am făcut duş şi l-am sunat pe Adi.
-Heei, ce faci? Te deranjez? (eu)
-Tu, niciodată nu mă deranjezi, pitic ! Mă înderptam spre casă. (Adi)
-Mâine nu vreau să mergem la şcoală. Trebuie să vorbesc ceva important cu tine ! (eu)
-Mă sperii, dar fie. O să vin mâine de dimineaţă la tine. Ok? (Adi)
-Perfect ! Trebui să închid sunt foarte obosită..Te iubesc! (eu)
-Şi eu te iubesc ! Să mă visezi ! (spun el, râzând)
-Şi dacă nu vreau? ( eu, râzând)