Jak się poznaliście? Cz. 1

484 9 0
                                    

Cameron: Idziesz na imprezę do swojego kumpla z klasy Nash'a. Gdy jesteś na imprezie wpadasz na jego przyjaciela Camerona, zaczynacie ze sobą rozmawiać, a na koniec prosi cię o numer telefonu.

Nash: Jesteś w wesołym miasteczku ze swoją paczką. Twoja koleżanka przychodzi że swoim znajomym. Chodźcie po różnych atrakcjach, a gdy przechodzicie obok stoiska z misiami do wygrania mówisz przyjaciółce, że tak takiego chcesz Nash to usłyszał i zapytał który Ci się podoba. Ty wskazałaś na dużego kremowego misia. Wygrał misia i ci go dał. Pod koniec spotkania poprosił o twój numer telefonu.

Jack G: Zerwałaś ze swoim chłopakiem. Pobiegłaś w swoje ulubione miejsce nad jeziorem. Siedziałaś nad brzegiem i płakałaś w pewnym momencie koło ciebie usiadł  chłopak. Zapytał co się stało, a ty po chwili namysłu postanowiłaś mu zaufać i opowiedzieć całą historię. Gdy zrobiło się późno odprowadził cię do domu. Dał ci swój numer i powiedział że zawsze możesz na niego liczyć.

Jack J: Byłaś na wizycie u swojej mamy, ponieważ tydzień temu przeszła operacje na raka. Operacja przeszła pomyślnie, a twoja mama dochodzi do pełni sił. Idąc korytarzem do wyjścia wpadłaś na jakiegoś blondyna. Rozmawialiście przez jakiś czas, do czasu gdy Jack zaprosił cię na kawę i tam dokńczyliście rozmowę. Gdy chłopak cię odprowadzał poprosił jeszcze o twój numer telefonu, a ty bez wahania mu go podałaś.

Hayes: Byłaś na meczu koszykówki. Grała twoja szkoła przeciwko innej. Drużyna z twojej szkoły wygrała. Gdy miałaś już wychodzić podszedł do ciebie jeden z graczy drużyny z twojej szkoły i zaprosił cię do kina. Zgodziłaś się bo co ci szkodzi. Chłopak jeszcze poprosił cię o numer, a ty się zgodziłaś.
___________________________________

Hejka kochani
Macie drugi rozdział. Druga część pojawi się dziś lub jutro.

Preferencje Old Magcon (ZAKOŃCZONE) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz