Shawn: Dziś jedziesz na koncert swojego idola Shawn'a i masz bilet M&G, jesteś bardzo szczęśliwa. Gdy masz już podchodzić do Shawn'a jakaś laska cię popycha, myślisz że upadniesz lecz w pewnym momencie czujesz ręce na swojej talii, gdy odwracasz się dostajesz normalnie zawału bo widzisz że złapał cię właśnie twój największy idol. Patrzcie sobie w oczy, lecz postanawiasz się odezwać. Shawn pomaga ci stanąć na równe nogi. Gadacie przez chwilkę, lecz musicie kończyć bo jest kolejka dziewczyn do M&G. Gdy mam już wychodzić Shawn kradnie twój telefon, robi sobie zdjęcie i wpisuje numer.
Carter: Jesteś z przyjaciółką w zoo. Podchodzi do was chłopak. I pyta gdzie są pandy (musiałam xd). Postanowiłyście go tam zaprowadzić. Gadaliście całą drogę , a gdy byliście już przy pandach chłopak podziękował i poprosił o wasze numery.
Aaron: Jesteś w skateparku, jeździsz sobie spokojnie do czasu gdy nie wpada na ciebie jakiś chłopak. Wstaje pierwszy, pomaga ci wstać, i podaje ci twoja deskę, a w ramach przeprosin zaprasza cię na lody (bez skojarzeń xd).
Matthew: Jesteś z przyjaciółką w parku, idziecie sobie i spotkacie chłopaka przyjaciółki z jego ekipą. Jednak twój wzrok przykuwa nowy chłopak, który idzie w twoim kierunku. Przedstawia ci się i zaczynacie się poznawać. Na koniec spotkania prosi cię o numer telefonu.
Taylor: Jesteś na zakupach razem z przyjaciółką. Postanowiłyście iść do Starbucksa. Gdy wracałaś do stolika że swoją kawą, wpadłaś na chłopaka i wysłałaś na niego swoją kawę. W ramach przeprosin zaprosiłaś go na spacer do parku. Gdzie się lepiej poznaliście i wymieniliście numerami.
CZYTASZ
Preferencje Old Magcon (ZAKOŃCZONE)
FanfictionTytuł mówi wszystko ^^^ ?? Okładka: XxlittleoctopusxX ❤