Jak to bylo dál?

1.2K 82 7
                                    

Kde je? Měla poslední šanci se s ním před dlouhýma prázdninama vidět, ale s každou uběhnutou minutou ztácela naději... I kdyby jí řekl jen ''blbé'' ahoj, byla by ten nejšťastnější člověk, co oxidoval na této planetě. Po dlouhé chvíli usoudila, že už ho neuvidí..

Celé prázdniny byla myšlenkami v oblacích u svého strážného anděla.
Byla optimistkou a proto i na téhle záležitosti viděla tu lepší část.... vždyť prázdniny mají jenom 62 dní... Jenom...

První školní den s úsměvem dorazila do školní budovy. Zase byla vyjímečná... jako jedna z mála se tam těšila... Školu nenáviděla, ale byl tu její anděl. Její strážný anděl. Anděl, který ji vždy vtáhl pod svoje neviditelná ochranářská křídla a kterého neviděla dva měsíce...
Bohužel ho nepotkala.

Teprve po více jak týdnu zjistila, že už ho neuvidí. On, její anděl, odletěl a nechal ji tu napospas osudu.
Nechal ji tu učitelkám, které by ji nejraději sežraly hlavu. Sice jim neměla vykládat, že když by je učení nebavilo, mohly by rozjet celkem nadějnou kariéru herečky v pohádkách, protože vzhledem i chováním by je nikdo nerozlišil od skutečných čarodějnic, ale stalo se tak...
Nechal ji tu napospas učitelům, kteří by nejraději strávili noci se svými ''sexy'' kolegyněmi...
Nechal ji tu napospas i otravným spolužákům, kteří se jí báli...za co byla svým způsobem ráda...

Uběhlo sedm let...
Šla na hodinu piána a málem dostala zástavu srdce...
Stál tam on. Ten kluk, ktetý ji od základu změnil a ten kluk, co si probojoval cestu do jejího srdce...
Když už je od sebe dělil ani ne půl metr, usmál se... Nebyl to vynucený úsměv, ani úsměv, který použijete, když naleznete dobrý vtip. Byl to upřímný úsměv, který vykouzlilo jeho srdce...

*****

I když si to dotyčný asi nepřečte, chtěla bych mu za všechno poděkovat. Za podporu při mých bláznivých nápadech, za jeho náruč, která mi byla vždy otevřená a i za proměnu, kterou na mně udělal... DĚKUJI TI!

*****

Některý příběh je pravdivý a některý vymyšlený. Třeba tento klučina s dívkou opravdu existovali a třeba je to jeden z mála pravdivých příběhů...a nebo je celý vymyšlený...Je jen a jen na Vás čemu uvěříte...

Konec...

Samozřejmě děkuju i Vám svým čtenářům, který si to přečetli až sem :D
Možná jste čekali šťastný konec, ale život je pes a všichni známe, jak krutý někdy je <3

10 důvodů, proč tě nenávidím ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat