Capitolul III

17 2 2
                                    

Nevoita fiind plec cu mama si iubitul ei in Anglia...dar....

Pe drum se întâmplă un accident misterios in care mama si Paul dispar..Nici o zgârietură nu avea masina doar ca cei doi au dispărut...

Într -un târziu apare un polițist si ma duce la ambasada Angliei de unde am fost trimisa la un orfelinat pe paza ca nu mai am părinți..Trupul mamei nu fu gasit dar nici al lui Paul deci acel accident nu fuse un caz rezolvat.

Ajungă acolo mi se da o camera in care erau inca patru fete de vârste diferite. Prima si cea mai mare era Diana Matache ea era o fata blonda cu ochii verzi ca ai unei pisici . Ea avea 17..Aceasta ajunse aici din cauza maltratări de acasa. A doua era Paula Nanika. Era de etnie roma dar era foarte frumoasa si civilizata. Ea a fost adusa in urma cu 10 ani aici deoarece a fost gasita hoinărind pe străzile Clujului fara mama fara tata aceasta nestiind de parinti ei. Ea avea 15 ani..A treia era o fata destul de slabă cu nistie trăsături ale feței de indianca. Numele ei era Eda Maria Pop . Ea a fost gasita in fata orfelinatului acum 3 ani de zile . Abia avea 6 anișori . A patra era o tipa cam ursuza de la care am reușit sa aflu ca o strigau  "Singuratica" . Ea era nou venita acum cca. 5 luni. Am aflat de la fete ca o chema Raysa . Dar cam atât am reușit sa aflu.

Hei ce faceti ??

Povestea unei fete....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum