Nu prea imi amintesc foarte bine ce se pretrecea cu mine doar vag.......Aveam vreo 6 ani cand mama s-a despărțit de tatal meu pe motiv ca era alcoolic......
- De acum incolo vei sta cu mine! Spuse ea sec.
-Dar tati unde pleacă !
- Acest om nu merita sa îi se spuna tata! Sa nu te mai aud vreodata ca ii vei spune asa! Ai înțeles?
-Dd..da... spusesem eu cu lacrimi in ochii
- Apropo Luca pleaca cu amanta lui sa iti refaca viata in care tu nu ai loc!
- Dar....ce e aceea o amanta???
- Gata cu întrebările astea ori mergi in camera ta ori mananci bataie!In acel moment am înțeles cum stau lucrurile desi aveam doar șase ani....
Ma obișnuisem cu ideea ca nu il mai vedeam pe tatal meu cand a venit o a doua lovitură puternica asupra mea....Mama tocmai isi gasise un nou iubit un sot iubitor si un tata extraordinar cum spunea ea....doar ca.....lucrurile stateau altfel.....Pe cand aveam 9 ani acest barbat venise in casa noastră iar pentru mine era total neplacut deoarece avea ceva in privire ce ma speria îngrozitor.....La doar cateva săptămâni ne-am mutat intr-o casa imensă era ca in povești si eram ca o printesa in acea casa doar ca...... intr-o zi mama întârzia de la serviciu iar eu am auzit numele meu stirgat:-Alexa vino jos ! Repede!
Cobor scările si întreb ce se întâmplă la care Paul( noul sot al mamei) ma ia de mana si ma strânge tare...
-Mama ta nu va putea ajunge acasa azi. Spuse el.
- E in regula! Spun eu destul de speriată
-Deci nu are rost sa mai lungim eu sunt sotul mamei tale dar am pus ochii pe tine si vreau sa fi a mea chiar dacă esti mica! Spune el cu o privire doritoare
- Nu..nu inteleg....
- Uite ce este fetițo eu te voi avea in seara asta cu orice pret iar mama ta nu va sti nimic clar!
-P...poftim???La care imi pune mana la gura si incepe sa ma dezbrace iar eu degeaba am ripostat pentru ca nu aveam cum sa lupt cu unul ca el care era muschi din cap pana in picioare.....M-a violat fara mila , m-a batut a facut toate chestiile urate care se fac doar in filme pentru adulți....
CITEȘTI
Povestea unei fete....
RandomO fata care credea ca asa e normal sa traiasca : in bataie, umilință ......