IX

56 4 0
                                    

Tyrion pozvedl svou číši s vínem a zadíval se na mě . Jeho pohled , který byl úplně stejný jako pohled jeho otce . Tiwina Lannistera .  Rod Lannisterů , byl silný a rozhodně nehrozilo, že by znenadání vymřeli všichni potomci, tudíž dediči železného trůnu . 

,,Na tebe budoucí královno , " pozvedne svou číši a následně si se mnou přiťukne . 

,,Rozhodně nejsi na mé straně, " vážně se na něj zadívám a všimnu si kapek potu, které se mu objevují na čele . 

,,Co tě mate má paní . Jsem na vaší straně , " 

,,Před chvíli jsem byla jen obyčejná děvka a teď, právě teď mi říkáš má paní ?! " rychlím krokem zamířím k Tyrionovi, který má co dělat aby se udržel na nohou . 

,,Malí - " 

Popadnu jeho nůž , který měl v býčí kůži za opaskem . Přiložím mu ho ke krku a přitisknu, aby nemohl křičet . 

,,Zavoláš Malíčka a projedu ti hrtan , " zašeptám mu do ucha a při tom dál držím čepel nože na jeho krku . 

Tyrion polkne a na jeho právě blednoucím čele, se objeví nové kapky potu . Právě je na mě, jestli mu zarazím čepel do krku tam moc, že začne vytékat krev nebo jestli ho nechám naživu . 

,,Nechám tě naživu, ale pod jednou malinkou službičkou , " povolím stisk nože, aby mohl pořádně dýchat . 

,,Co to bude ? " otáže se mě z nervozitou v hlase . 

,,Zavedeš mě do hradu k Robertu Baratheonovi , " 

,,Ale - " 

,,Buď on nebo ty . Vyber si , " 

,,Dobrá, zavedu tě k němu , " svolí po pár vteřinách váhání . 

,,Jak ubohé . Zvolit si život manžela své sestry a zároveň krále sedmi království jen proto, aby jsi nepřišel o ten svůj , " odendám mu nůž s krku a schovám v dlouhých šatech .

,,Ty - " ožene se rázem Tyrion .

,,Můžu ti uříznout hlavu a ke králi se dostat jinak . Ty pro mě nejsi důležitý , stejně jako nejsi důležitý pro svého otce , " chytím mu ruku dříve, než mě stihne uhodit . 

,,Nic o mé rodině nevíš, ty prostá děvko ! " vyhrkne hlasem plným žalu a zklamání . 

,,Vím toho dost na to, aby zvládla zneužít tvé slabiny , " 

,,Kdo jsi ? " otáže se ze strachem a váhavostí v hlase . 

,,Targaryen , " 

,,Ti už vymřeli , lhářko ! " 

,,Jsem Daenerys Targaryen, za bouře zrozená , " chytnu ho za kožený límec a vytáhnu ho na nohy . 

,,Tvoji rodiče jsou mrtví , " nasadí zlověstný úsměv, jako by čekal, že ho nechám v klidu odejít . 

,,A já je pomstím , "  popadnu pytlík zlaťáků ze stolu na kterém byla i číše vína . 

,,To nedokážeš , " odvětí posměšně a ve mě se začne hromadit vařicí krev . 

,,Tak aby jsi si pamatoval, že o matce draků nemáš pochybovat , " chytnu ho a nožem mu přejedu po krku tak , že začne stékat teplá krev po jeho těle . 

,,Ty malá děvko , " chytí se Tyrion za krk a prstem si zamáčkne říznuté místo . 

,,Můžu jít čepelí ještě hlouběji , " strčím ho před sebe do dveří . 

Tyrion neochotně vyjde na chodbu , kterou lemovali hedvábné závěsy do ložnic . Projdeme až k obrovským železným dveřím, které jsou jediný východ odsud . 

,,Kde je Arya ? " otáži se Tary, která zrovna vychází ze zahrady. 

,,Byli tu Lannisterové a odvedli si ji , " 

,,Za tohle opravdu zaplatíte . Jestli se té malé jen dotknou tak přijdeš o hlavu i ty ! " mrsknu ho na železné dveře . 

,,Uděláš něco mě a má rodina ublíží Starkově dceři , " 

,,Co když tě zabiji a řeknu, že jsem tě našla plavat v moři ? " 

,,Brali by to jako mou zradu , "  

,,Tak mě dobře poslouchej . Sáhnou na Aryu a zažijí si doslova peklo , " zašeptám mu do ucha a při tom mu přejedu rukou po rameni .

Tyrion otevře železné dveře a vede mě k hradu . Zastaví těsně před bránou , kde nás zastaví Jaime . 

,,Další laciná děvka ? " znechuceně si mě prohlédne . 

,,Už to tak bude , " odvětí Tyrion . 

,,Je mi z tebe špatně , " plivne mu do obličeje a pokračuje dál v cestě . 

Rázem se ocitám v obrovské zahradě , kde se za necelých deset minut má odehrát konference krále a jeho společníků . Je čas , aby král přišel o hlavu . 


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 12, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Poslední DrakKde žijí příběhy. Začni objevovat