"Sen kimsin?"
Ağzından çıkan iki kelimeyle şok olmuşçasına aralanan dudaklarım ve şaşkınca açılan gözlerim ile sana bakıyordum.
"Yoongi ne diyorsun Tanrı aşkına?" diye mırıldandığımda,
"Lütfen çıkın odamdan!" diyerek kibar olduğunu düşündüğün fakat hiç de kibar olmayan bir dille kovmuştun beni.
Neler oluyordu sevgilim?
"Hayır çıkmayacağım, sorun neyse konuşalım lütfen."
Yalnızca fısıltıdan ibaret çıkan sesim güçsüzlüğümün kanıtıydı. Sense başını yavaşça iki yana sallayıp "Seni tanımıyorum bile." diye çıkıştın Yoongi.
İki yıllık sevgilini tanımadığını iddia etmen komik değil miydi sence de?
Fakat neden gülmek varken, ağlıyordum söylesene.
Gözlerimin kızarması ve boğazımdan kaçan hıçkırıkla boş bakan gözlerinin bir anlığına da olsa endişeyle dolması gülümsetmişti beni. 'Tanımadığın biri' için endişelenmen hoşuma gitmişti Yoongi.
Fakat daha sonra 'Çık Odamdan!' diye bağırmaya ve çığlıklar içerisinde ağlamaya başladın sevgilim. İçeriye giren hemşireler seni sakinleştirmeye çalışırken sessizce yerden kalkıp dışarı çıktım.
Yavaş adımlarla doktorunun odasına doğru ilerlerken birine sertçe çarptığımda bedenim bugün ikinci kez yerle buluşmuştu ve ben umursamadan ağlamaya devam ettim. Yere eğilip beni kaldırmaya çalışan kişiye baktığımda, defalarca özür dilediğini fark ettim. Onun yüzünden ağladığımı sanıyor olmalıydı.
Bizim yaşlarımızda, siyah saçlı ve beyaz tenli biriydi. Çok fazla ortak yönünüz vardı. Mesela o da beni tanımıyordu, senin gibi..
Beni tutmaya çalışan kolunu itip yerden kalktığımda onun tuhaf bakışları karşısında doktorun odasına girdim.
~
"Hastamız, kaza sonucu başına aldığı ağır darbe sebebiyle hafıza kaybı yaşıyor."
Ağlamam küçük iç çekmelere dönüşürken, doktor boğazını temizleyip devam etti.
"Geçici olmasını umuyoruz. Hatırlaması bir hafta, bir ay ya da bir yıl sürebilir. Fakat ne yazık ki hatırlayamama gibi bir durum da söz konusu. Her şey, Yoongi Bey ve en yakını olan senin elinde."
Ayağa kalkıp "Geçmiş olsun." diyerek gülümseyen doktorun önünde eğilip teşekkür ettikten sonra sana hatırlatabilme umuduyla yanına geldim Yoongi.
Ama kapıyı açtığımda gördüklerim vücudumda şok etkisi yaratırken, ben hiç gelmemiş olmayı diledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Drunken Heart // WenGa
Short Story"Adam kadının omzuna yaslanıp sevdiği kadın için ağladı.. Kadın ise sevdiği adamla birlikte ağladı."