Kargaları sevmemek bu harika canlılara yapılan büyük bir haksızlık!
Kargalar nedense en sevilmeyen kuşlardan biri. Oysa ki tüm canlılar gibi harikalar, hatta diğer birçok canlıdan çok daqha üstünler. Neden mi? Kargalar çok zekiler, alet kullanabiliyorlar, her koşula uyum sağlayabiliyor ve bu sayede hayatlarını sürdürebiliyorlar. Ayrıca bizce tek kelime ile çok da estetikler! Hergün karşınıza çıkan ve hiç dikkat etmediğiniz kargalara haklarındaki ilginç bilgileri öğrendikten sonra başka bir gözle bakacaksınız. Hatta bu muhteşem kuşlara hayran bile olabilirsiniz.
1. Antik Mısır-asd-daysa bilgeliğin tanrısı Thor karga kafalı şekilde betimlenmiş.
2. Kargalar birçok farklı uygarlıkta ölümsüzlüğün sembolü olarak kabul edilmiş.
3. Kargalar parlak şeyleri çalmaları ile ünlü.
4. Kargalar hem böcek,fare gibi canlıları hem de ceviz gibi besinleri yiyor.Ancak kargaların tarlalara dadandığı gerçek değil.Aksine kargalar tarlalardaki zararlı böcekleri yiyerek çiftçilere yardımcı oluyor5. Yapılan araştırmalar kargaların çocuklardan daha zeki olduğunu gösteriyor.
6. Amerikalı bir aile evcil kargalarının 59 yaşında öldüğünü iddia ediyor
7.Kargalar dünyanın en zeki 6. hayvanı ve alet kullanabiliyorlar.8. Türkiye-asd-deyse 10 karga türü yaşıyor.
9. Kargalar iddia edildiği gibi 150 sene değil 10-15 sene yaşıyorlar.
10. Dünyanın farklı bölgelerine ait 50-asd-ye yakın karga türü bulunuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğadan Notlar
Mystery / ThrillerDoğanın Bilinen Ve Bilinmeyen Tüm Bilgileriyle Burdayım.