Šiandiena tiesiog įaprasta diena. Nieko naujo. Slampinėjau mokyklos kolidoriais ir nuskambejus skambučiui nuėjdavau į pamoka. Jaučiausi be vietos, tiksliau taip visada jaučiuosi. Dauguma mokyklos mokinių jau net turi antrasias puses, o man apie tai tik pasvajoti. Nu nors bent gerai mokausi, bei turiu gerą draugę Selena. Vienintelę drauge...
Grįžusi namo iš mokyklos nubegau į savo kambarį, nušveičiau kuprine kur papuole ir dribau į lova su telefonu patisitikrinti messenger, instagram ir snapchat. Nieko gero neradau... keliausi iš lovos ir nusileidau į apačią pasiimti valgyti. Nieko pagaminto šaldytuve neradau, tad teks gamintis pačiai...
- Šaunu! - pasakiau garsiai prisiminusi ta kartą kai net nesugebėjau makaronų išsiviti. Bet tada nusišypsojo sėkmė radau dripsniu pakuote padeta ant lentynos. Pasistiebiau ir nusikėliau ją, tada skubiai išsitraukiau pieno ir bliudelį. Supyliau viska, pasiėmiau šaukštą ir užsiropščiau į viršų pas savo draugą telefona. Atrakinau jį paiimdama dripsniu sauksta į burną ir pamačiau nauja žinute gauta iš Louis Tomlinson.Louis: Labas
Aš: Labas, pažystami?
Jaučiu lyg kažkur jį esu mačius...
Louis: Ne, bet galim susipažinti.
Tai nuskambejo kaip tie fuckboy rašo mergom tik delto, kad neturi ka veikt.
Aš: Nu ok... tai ka tu?
Louis: I su gražia mergina chatinu... tu?
Aš: Bandau valgyt dripsnius, bet neišeina, nes abidvi rankos užimtos :D
Louis: ok tada netrugdau... tikiuosi kada pasirašysim ;)
Aš: Gerai :) čiau
Tai buvo gan keistas pokalbis... man nesiseka bendrauti su naujais žmonemis. Vis dar jaučiu, kad kažkur jį mačiau. Nisprendžiau patikrinti internete, irrrr taip BINGO! Louis Tomlinson iš OneDirection?! Ši grupe jau išsiskyrus 3 metus... bet vistiek nusprendžiau pasidometi daugiau bei paklausyti jų dainų. Man visai patiko. Pasirodo jie labai garsios žvaigždės, tad kokių velniof jis man rašo?!
Atlipusi nuo telefono nuėjau ruošti namų darbus, kurių buvo visa krūva ir dar pasiruošti atsiskaitomajam darbui.
Keista ši diena... noriu parašyti Louis žinute jis visai pratrauklus ir neblogą balsa turi, raumeningas, melinų akių ir rudaplaukis... net nepajaučiau kai pradėjau žiūrėti į lubas ir prikandau lūpą... griebiau telefona ir parašiau jam.
Aš: Labas, galiu paklaust? Dėl ko tu man rašiai?
Louis: Laba... pamačiau gražia mergina nusprendžiau parašyti... o ka negalima? :D
Aš: Tai aišku, kad galima... bet nesuprantu kam tau rašyti merginai kuri nėra nei populeri kaip tu?
Louis: Man nepopulerume esmė... jai man mergina pasirodo graži jai ir parašau...
Aš: pasirodo? :D matosi kad nevienai taip rašiai
Louis: Taip, bet visos fanes ir poto nenustdavo rašinėti. Man atsibosdavo tai užblokuodavau. Bet tu kitokia...
Aš: kitokia, nes nežinojau kad tu is One Direction? :D
Louis: Tikriausiai... :D
Pokalbis užsitesė... net nepastebėjau kaip grįžo tėvai iš darbo. Bet užtat susipažinom artimiau... jis tapo lyg mano geras draugas, prie humoro toks. Man patinka.
Laukiau rytojaus...
YOU ARE READING
First message
RomanceMan 17 metų, bet jau greit bus 18. Aš esu paprasta mergina, nieko įpatingo. Neturiu vaikino, net neisimylėjus. Bet viskas pasikeičia kai viena diena gaunu pirmają žinute per ,,messenger" iš nepažystamojo. Louis. Louis Tomlinson.