Sėdžiu paskutinėje pamokoje kai išgirstu telefona viruojant mano kuprinėje. Apsidairau ar niekas nemato ir greitai išsitraukiau.
Louis: Labutis :3
Aš: labukas, bet man pamoka :D
Louis: Oj atsiprašau nežinojau... parašyk kai busi namuose ;)
Aš: ok :)
Užrakinau telefona ir padejusi į kuprine pakeliau galvą ir pamačiau mokytoją stovint šalia žiurint tiesiai į mane. Aš tik susigužiau kai jis paklausė:
- Panele Viktorija, tikiuosi tu radai laiko užsirašyti sprendinį į sąsiuvinį, o ne į telefoną?
Aš nieko nelaukusi atsakiau:
- Taip pone, Hemmings. *(kurie nežino tai čia iš 5sos)*
Mokytojas nusisuko nuėjo prie lentos. Ir toliau kažką aiškino... nelabai kreipiau dėmesį, nes mokytojas buvo perdauk jaunas ir seksualus, kad vietoj susikonsentravimo į jo raumenis mokintumeis kažkokį sprendinį.
*time lapse*
Grįžusi namo kaip visada nušveičiau kuprinę ir dribau su telefonu į lova.
Aš: Jau grįžau :D ką veiki?
Louis: Laukiau kol parašysi... tu?
Aš: Guliu lovoj...
Louis: Ką joje veiki? :P
Aš: O ką tu manai aš veikiu gulėdama lovoj :]
Louis: Lauki kol kažkoks seksualus vaikinas ateitu pas tave ir prigultu kartu...
Aš: pavizdžiui kas? :P
Louis: Aš :D
Aš: Ha ha... perdauk nori
Louis: Bet aš žinau kad ne tik aš to norėčiau :P
Aš: Gal ir ne tik tu :3
Louis: Susitinkam kada ;)
Aš: Ok... kada ir kur?
Louis: ryt rengiu vakareli savo namuose ateik...
Aš: Adresas?
Louis: adresų g. 36 *(nekreipkit demesio)*
Aš: Gerai :3 lauk manes
Louis: Čiau turiu lekti :) lauksiu :P
Užrakinusi telefoną padėjau ant stalo ir nuėjau ruošti namų darbų.
Po 2 valandų
Gryžo mano tėvai, man reikes jiem pasakyti jog eisiu į vakarėlį ir tikriausiai negrįšiu anksti... jug aš vis dar nepilnamete ir abejoju, kad tėvai man leis eiti.
Išmečiau visas blogas mintis lauk ir įsidrąsinusi nusileidau laiptais žemyn pas tėvus. Apsikabinau, pasisveikinau ir be užuolankų paklausiau:
- Mama ar galėčiau važiuoti ryt į draugo gimtadienio vakarėlį? - melavau dėl gimtadienio...
- Kokio draugo, ko aš nežinau? - mama paklausė įtardama klastą.
- Viska žinai... jis tik draugas jau seniai pažystami, - ramiai atsakiau...
- Nu aš tavim pasitikiu, tik grįšk nevėliau vienuoliktos valandos! - rimtu balsu pasakė mama.
Apsikabinau ja dar kartą ir padėkojau. Žaibo greitumu nučiuožiau į savo kambarį ir uždarius duris įlindau į spinta ir pradejau rinktis rūbus rytojui. Žinau, kad per anksti, bet norėjau sužinoti ar turėsiu ką apsirenkti. Dėja nelabai ką radau... jug pirma kartą eisių į vakarėlį. Reikes ryt nueiti iki H&M'o ir NewYourk'erio nusipirkti naujos suknelės ir batelių.
Taigi taigi taigi nauja dalis tikiuosi patiko nors truputi! Stengiuosi rašyti be klaidu bet jai radot pasakykit! VOTE ir COMMENT... poryt bus nauja dalis!
YOU ARE READING
First message
RomanceMan 17 metų, bet jau greit bus 18. Aš esu paprasta mergina, nieko įpatingo. Neturiu vaikino, net neisimylėjus. Bet viskas pasikeičia kai viena diena gaunu pirmają žinute per ,,messenger" iš nepažystamojo. Louis. Louis Tomlinson.