Existau trei tabere, tabara LOL-ului, care era continuta din: Velicu a.k.a Lordul Suprem, Serar Rojub, Dincu a.k.a cancer international mondial, Alexandra Burca,Cristian Roman a.k.a nici macar ghei, Grigore 2, iar in tabara chinezilor, care era continuta din: Chen David a.k.a Pepsi Lord, Bogdan Tudorache a.k.a cunt fuckboy pedofil, Ion Creanga, Fuckgirl si baiatul visinata, iar in a treia tabara, cea a bicepsilor, se aflau: Grigore, Grigore 3, Grigore 69 .
ZIUA 1:
T.C, T.L, T.B, s-au intalnit in Ferentari, unde isi pregateau armele pentru urmatorul razboi mondial, INSA, au uitat cel mai important lucru, erau in Ferentari, ceea ce insemna ca li s-au furat toate armele+ soldati cu armura de metal(adica toti), asa ca au ramas doar campionii, Grigore 2, Cristi a.k.a nici macar ghei, Rojub, Dincu, Chen David a.k.a Pepsi Lord, Bogdan Tudorache a.k.a cunt fuckboy pedofil, Ion Creanga, Fuckgirl si toti ceilalti.
ZIUA 2:
Au ramas fara hartie igienica.
ZIUA 3:
S-au sters cu hainele.
ZIUA 4:
Au facut conjunctivita.
ZIUA 5:
Andrei le-a dat rabie.
ZIUA 6:
S-au plictisit.
ZIUA 7:
RAZBOIUL A INCEPUT.
ZIUA 8:
Dincu a fost omorat de propria-si mana in timp ce se masturba.
ZIUA 9:
Serar a incercat sa prinda un fluture, a alunecat pe propria sunca si a murit.
R.I.P Serar
2022-2069
ZIUA 10:
Grigore 2 a murit.
ZIUA 11:
Grigore 2 a inviat.
ZIUA 12:
David Chen se duce la baie, CITEZ: ''brb''
ZIUA 13 (zi cu ghinion):
Echipa LOL-ului a avut doua pierderi GIGANTICE, VELICU A FOST TRADAT DE CATRE ROMAN CRISTIAN *soc*
Roman Cristian a luat-o pe Fuckgirl, si-a scos penisul GIGANTIC, si a friki frikit-o pana i-a demolat riniki.
ZIUA 14:
Velicu afla ca Fuckgirl moare de rabie. Este distrus mental si fizic, penisul lui nu a mai putut sa ejaculeze de zile bune.
A inceput sa planga in hohote intr-un colt, care, DIN PACATE, era locul unde Fuckgirl a fost violata. Partea naspa: au ramas urme de sperma pe pereti. Velicu a pus degetul si a lins-o, dandu-si seama ca sperma apartine lui ROMAN CRISTIAN! *soc soc soc*
Din acel moment, Velicu a declarat RAZBOI! si echipa LOL-ului s-a destramat. *LACRIMA*
Dupa multe lupte seculare si incercari de a scapa de sub sclavia razboiului, Alexandra Burca gaseste o cale de scapare : se prostitueaza pe A1.
...
ZIUA 34:
O masina trece pe langa prostituata noastra preferata, opreste, coboara din masina, o ia de mainile sale ca un stix, o da cu capul de parbriz, o leaga de maini si de picioare, ii baga un tampon folosit in gura, si o arunca in portbagaj.
Sa ne rugam pentru Alexandra
YOU ARE READING
A Fuckgirl's Story
Bí ẩn / Giật gânAceasta fata este cea mai mare fuckgirl din lume si incearca sa isi gaseasca rostul in viata. Are un frate tigan, Marian si e nascut in Afganistan si e profesionist in jihad-uri . S-a aruncat in aer de 5 ori si a supravietuit. Ea este THE FUCKGIRL.A...