Razboi fara RAZ

75 2 0
                                    

ZIUA 35:

Grigore 69 ii da nastere lui Serar Rojub, iar Serar Rojub a inviat-o pe Fuckgirl.

Baiatul visinata, socat de intamplarile acestea, de bucurie, i-o suge lui Serar Rojub.

Dupa multe ore de chinuiala, a reusit sa aiba parte de mult dorita ejaculare, DAR se pare ca avea SIDA.

ZIUA 36:

Se pare ca cel care a rapit-o pe Alexandra Burca era CHIAR GRIGORE 2!

Alexandra si Grigore au avut parte de o partida INCINSA de sex, dar, din pacate, Alexandrei i s-a rupt coloana in doua.

Drept cadou, Grigore 2,  i-a oferit-o lui Andrei pe Alexandra, iar Andrei i-a lipit Alexandrei coloana cu propria lui sperma, dandu-i SIDA.

Grigore 69 l-a capturat pe Cristian Roman si a inceput sa il tortureze cu un vibrator de fer.

ZIUA 37:

Tiganii din Ferentari i-au furat vibratorul din fer si l-au salvat pe Cristian Roman. Tiganii s-au hotarat sa creasca acest micut baiat si sa devina un mare hot de fer.

ZIUA 38:

Velicu Bogdan, trecand peste moartea iubitei sale, isi face cont de matrimoniale, unde o intalneste pe Alexandra  Burca.

Velicu Bogdan ii scrie o poezie de dragoste Alexandrei :

'' Esti frumoasa ca o cioara,

As vrea sa te bat cu o bara.

Te-as penetra ca la acupunctura.

Si sa iti las in gura,

Un gust de acritura.''

ZIUA 39:

Velicu Bogdan si Alexandra Burca se casatoresc. La nunta lor vin: Grigore 69 si Cristian Roman.

Mai era si o doamna misterioasa, imbracata in negru. Nimeni nu stia cine e.

Fix inainte ca Alexandra si Velicu sa se sarute, striga: ''STOP''

Velicu, UIMIT, se uita la doamna misterioasa si observa ca este Fuckgirl.

Velicu sare imediat pe Fuckgirl si o violeaza, iar nasii se alatura (gang bang)

ZIUA 40:

La nunta se afla si Serar Rojub, unde acesta o ocheste pe Alexandra Burca care plangea intr-un colt care era acoperit de sperma lui Velicu.

Serar Rojub vine si o consoleaza pe Alexandra.

Serar Rojub scoate un sunet de imperechere FOARTE MASCULIN, citez: ''jkdhjvwehuwfvshivsdhiefhcdsviehfdiefwjfuhdjhvseg'' 

ZIUA 41:

Tudorache se intalneste cu Alexandra intr-un parc, unde, acesta ii spune, citez : '' Mi amor mi no abla espanol but i still love you ''

Alexandra ii da o palma peste fata lui Tudorache si il scuipa.

ZIUA 42:

David Chen 

A Fuckgirl's StoryWhere stories live. Discover now