Yine kıyafetlerimi alıp çıkıyordum....
Dışarıya çıktığımda hava yağmurluydu.Önümde siyah bir tane Porsche belirdi içinden bir adam çıktı ve adını bilmediğim bir adam "Arabaya bin!" dedi.İlk önce içim ürperdi ama sonra paraya ihtiyacım olduğuna hatırlayınca bir şekilde "tamam geliyorum" dedim. Arabaya bindiğimde öndeki adam birazdan yatacağım adamı arayıp "geliyoruz patron" demesini duydum..
1 SAAT SONRA
Arabadan indiğimde çok büyük bir evle karşılaşmıştım,aklıma sadece paranın fazla olacağı gelmişti kendime çeki düzen verip kapıda ki kadına başımı salayıp içeriye girdim.Baş köşede oturan adama gözüm çarptı,yaşı 30 civarı bir şeydi sanırım..Eliyle merdivenleri gösterdi,önden ben arkadan adını bilmediğim adam geliyordu,parfüm kokusu çok çekici gelmişti.Odaya girdiğimizde simsiyah bir odayla karşılaştım..
+18 İSTEYENLER OKUSUN
Belimden tutup kendine çevirdi ve dudaklarımı açlıkla öpmeye başladı..Ona karşılık veriyordum çok hoşuma giden bir şey vardı bu adamda diğerlerinden farklı..Yavaş yavaş yatağa doğru giderken elbisemi çıkarmaya başladı bende onun gömleğini parçalayacak şekilde çıkarıyordum,ikimizde atık cırılcıplaktık..Dudaklarımı sömürdükten sonra yavaş yavaş aşağı inmeye başladı.İlk önce göğüslerimi öpüp oraya baktığımda adamın boşlama vaktinin geldiğini anladım birden içime geçti "ıhh" diye bir ses çıkardım.Adama baktığımda gülümsüyordu boşalana kadar gelgit yaptı.Daha sonra ikimizde yorgun düşüp uyuduk..
SABAH
Uyandığımda masa da zarf görmedim bende hemen giyinip merdivenlerden indim.Arkamdan kalın bir sesle "Hiçbir yere gitmiyorsun,artık benimsin!" demişti.Neye uğradığımı şaşırmıştım tam cevap verecekken dışardan silah sesi duydum...