2 zi din viața mea

10 0 0
                                    

Astăzi parcă ziua mea e mai bună e o zin nouă şi eu se pare că să mă îndrăgostesc de frumosul vecin al meu îmi place de iel şi nu ştiu cum să îi spun .Mesajul pe care lam primit dela iel e ceva genial eu am plâns când lam citit.Nici eu nici el navem mamă amîndoi urâm fodbalu şi amândoi adorâm muzica bună şi amândoi o adorăm pe mătuşa mea(e defapt e verişoara mamei dar eu o consider mătuşa mea )ea cântă muzică populară şi eu cu el o iubim cred că suntem suflete perfecte .Eu îl iubesc mult şi el mă iubeşte screi mesaje super frumoase şi vorbeşte incredibil îl iubesc din totsufletul şi ori cum scriu şi vorbesc cu el mai mereu. ÎL IUBESC PE TIPUL ĂSTA. Iubesc că cei la care țin mult mă iubesc îl iubesc pe el şi el chiar ce mia zis că mă iubeşte.Fericirea e inportantă pentru mine eu cu el suferim de pierderea mamelor noastre şi ne ie foate dor de iele acum sunt fericită dar nu va dura doru de mama mă răpune.Iubesc ca iubitul meu să mă susțină şi sămi declare iubirea lui pe poartă da ați citit bine mia scris pe poartă Love Nico dela Iubi al tău.Iubitul meu mă iubeşte mult de tot şi mă vrea ştiu deoare ce mio zice mereu aşi vrea ca doar cu iel să stau chiar dacă ştiu că nu se poate fincă casa lui e la Braşov şi amea e aici dar ne întâlnim în vacanțe ceia ce e super fain ne iubim fiarte mult şu dragosrea noastră stârneşte invidie sunt îndrăgostită tare de iel e bărbatul perfect pe care ori ce fată lar dori aproape de ia şi şar dori un băiat ca iel fincă face Vlogăr pe YouTube şi sunt faine le face aici la noi cât şi la Braşov e un iubit perfect şi când nu ne vedem mie dor de iel mult e un scump de băiat are o familie destul de bună şi dacă mă întrebați pe mine şi el e foarte frumos.


 

              Iubesc şi îl voi iubi mereu.💏💏💏

Pvestea mea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum