ziua a 5

2 0 0
                                    

Bună!Azi sun cu voi!!!!!!
Dintr-o zi frumoasă ca azi a ieşit osă vedeți.
Eu,Denisse,Petro avem un proiect eu am uitat să le zic şi ele au uitat  se uite în caiet aşa că profa de ROMÂNĂ sigur ne va da un 2 şi lui Denisse îi strică media perfectă de 9 lui pero îi stică media perfectă de 8 şi mie îmi strică media atât vă pot zice aşa că noi osă facem o poveste pe viu neam ales sarea în bucate aşa că nu era bine ne trebia un băiar iar feumuşelul era în altă echipă şi ne gândeam Denisse a zib fata babei şi a moşului nu era bine ne trebuia un moşi şi țiganul avea deja o echipă de țigani aşa că eram distruse.Dar ce bine că mă aveau pe mine mam gândit la amor erau două fete care erau lesbience  ştiți voi ce înseamnă şi una era îndromăgostită de un băiat sexi di 6c iar cea lesbiancă era geloasă că Iulia personajul meu era cu el iar Valta era una din lesbience şi o juca Denisse iar Pasal era o lesbiancă frumosă care mureau băieți după ia doar că ia nu îi vroia le dădea cu praf de mers pe asta o juca Petro. Eu aveam o poreclă la şcoala aia mă numeam sexi bomba în joc numele meu din joc real era Chimi Porolo dar prietenul iei o poreclise sexi bomba şi toți o plăceau se înbrăca u sîni aproape goi.Dar Valta era fata care se săruta pe la vece cu Pasal.Pasal a plecat dela şcoala noastră fincă părinți ei erau Diplomați aşa că eu şi Valta am rămas singire.De aici se complică Valta şa facut iubit era frimuşelul din clasa nostră eu eram cu Leon Marlesi(leon Marlesi era defapt băiatul din 6c).Şi din ziua aia Chimi şi Volta nu au mai fost prietene se băteau vorbeau colorat şi țipau de ziceai că le bate cineva .Când sa întors Pasal doar Chimi mai vorbea cu ia Volta nu ia scris întrun mesaj detoate şi aşa sa sfârşit povestea.Şi vam povestit am luat din fericire toate 10 şi ersm foarte fericite neam bucurat de nota bună până ce nea dat teza.Să ştiți că trebuie să înveți doar Denisse şi Petro au luat note bune eu nu dar am jurat că semestrul vitor eu voi lua 9 nu Denisse.Şi după cum vam zis eu am luat notă rea dar încă mă puteam revanşa doar că trebuia să iau zece dar nu a copiat Denisse ştiu că am văzuto.Dar iînfine .Şi vam zis o zi din viața mea.






Sper să vă placă ce am scris mi-am folosit imaginația mea bogată pentru voi.😊😊

Pvestea mea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum