What he doing

18 0 0
                                    

Tin je običan srednjoškolac koji samo svojom pojavom uzburka srca svih djevojaka. Samo što on to ne primjećuje. Ostaje potpuno hladan. 

Djevojke oko njega osjećaju isto ovo što ja osjećam trenutno.... srce se uzlupa, zaboraviš ono što učiš prethodna dva dana, izgubiš se u vremenu te osjetiš kako te netko gurne na sred školskog hodnika a ti se prodereš da je idiot i da gleda kud hoda. No tek onda svatiš da si ti kriva za taj događaj. Ti si ta koja je stajala  u mjestu i "blejala" u dečka plave kose koji ni malo ne mari za tebe.

To se svakodnevno događa u jednoj srednjoj ekonomskoj školi. Svakodnevno samo gledam u jednog plavušana s plavim očima koji je u svom nekom svijetu i ne mari za osjećaje drugih oko sebe. Samo je on bitan.

To je njegov obrameni stav, iako je zgodan, dovraga i pre zgodan za jednog sedamnaestogodišnjaka i mogao bi imati bilo koju djevojku na planeti on ne želi.

Bitna mu je gluma, kazalište i sve vezano uz književnost i to je ono do čega mu je jedino stalo te jedino oko čega se brine. A ja?

Ja sam samo još jedna u nizu djevojaka koje mu se pokušavaju na neki način pa i prijateljski približiti no jednostavno mi ne ide. Ma koliko se ja trudila on će uvijek tjerati po svom i imati svoje ciljeve.

TinWhere stories live. Discover now