Kabul olunmuş duamdın.
Yarım bıraktın..!Aşktan ümidini kesmiş olanlara ...
İnsan hiç bıkar mı hiç vazgeçer mi yada siz aşka olan inancınızı hiç kaybettiniz mı ?
Bir kapı en fazla kaç kere kapanabilir ki ? İnsanın yüzüne.
İnsan hiç kendinin katili olur mu ? Boş bir insanın uğruna bu kadar canının yanmasına değer mi ?Aşk bazen çok genç yaşta hayatınızın en güzel yıllarında gelir ölümcül bir hastalık gibi vurur insanı sonra iyice alıştırır insanı kendine ve ağızdan çıkan son bir kelime "bitti" der sevdiğiniz insan...
Tüm yaşanmışlıkları tüm emeklerinizi hiçe sayarak uzun cümleler kurmaya bile gerek duymadan bir kelimede bitirir sizi.
Aslında daha öncesinde kendi zihninde sonra da kendi kalbinde bitirmiştir sizi.
Sadece kendine göre en uygun zamanı bekler.
Size o vurgunu yapmak için onun kendisine seçtiği en uygun zaman ; Sizin ona aşık olduğunuz ,deli dolu bağlandığınız delicesine aşkın deryalarına hülyalarına kapıldığınız zamandır..!Siz tam ona alışmışken gidecektir .
Bir kül kedisi masalı gibidir aşk gece on iki den sonra kül kedisi eski haline döner ve bıraktığı yerden hayatına devam eder.
Ama unutmaz periye döndüğü o geceyi..
Bizde unutamayız aşkın deryalarına daldığımız delicesine bağlanıp sevdiğimiz günleri
Gitmeyecek deriz, bitmeyecek deriz,olmaz o bunu yapamaz o beni bırakmaz deriz ama unuturuz işte neden gitmesin ki ?
Aşık olan delicesine seven o muydu ? sanki.
Gidince çok mu üzülecekti ?
Gidebilirdi, bitebilirdi, hiç sevmemişti çünkü.
Sadece seviyormuş gibi yapmıştı.BİZ İŞTE BU VURGUNDAN SONRA AŞKTAN ÜMİDİMİZİ KESMİŞTİK ..
Belki de yoktu aşk diye bişey hiç bir zaman da olmamıştı ...!
"Lütfen bölümler hakkında iyi ya da kötü yorumlarınızı bana yazın .
Eleştirilere açığım arkadaşlar .
Umarım kitabımı beğenirsiniz :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
!...CANYARAM..!
Short Story"Can yaram " ayrı değil bitişik yazılır ( Canyaram ) . O yara hiç canınızı sökmeden sizden ayrılır mı ? ..! Kitap kapağım için @ zenoden04 ' e teşekkürler