!..KARŞILAŞMA..!

84 47 9
                                    

Herşey bitti dedikten sonra o semti yasaklamıştım kendime .Göz göze geliyoruz sen bana , ben sana bakıyorum. Ama sen bilmiyorsun benim ne kadar sevdiğimi ve ben bilmiyordum sana bu kadar bağlı olduğumu . Yıllar sonra seni görmek nasıl bu kadar acı verebilirdi bana. Bitmemiş miydi herşey ? Sen bırakıp gittin beni şimdi karşımda durmuş neden bu kadar bakıyorsun o renkli gözlerine gözlerimin ta derinlerine ; senin olduğun yerlere.

Durup düşünüyorum kendi kendime neden?  Kalbim bu kadar hızlı çarpıyor ve elimde olmadan karşına geçip sana nasıl olduğunu soruyorum. Senden bana neydi ki sen beni dinlemeden bırakıp gittiğinde benim nasıl olduğum senin umrunda mıydı? Sanki.

Arkadaşlarla dolaşıyoruz dışarda her yerde 14 Şubat hazırlıkları. Biri tutturuyor kendime yasakladığım semtte bir mağazaya girmeye ben içimdeki sesle konuşuyorum karşılaşırsam ne yaparım diye. Kendime engel olamayıp bir anda kendimi senin karşısında buluyorum. Bi hal hatır soruyorum ama heyecandan kalbim yerinden çıkacak gibi. Parmağımda nişan yüzüğüne benzeyen bir yüzük var elimi istemsizce üstüne koyup yüzüğü kapatmaya çalışıyorum çünkü hiç bir anlamı olmayan bir yüzük bu. Anlamı yok evet senden sonra aşka inancımı kaybettim ben yüzükte arkadaşlarımdan birinin  sen bunu fark etmiyorsun ve dönüp bana bakıyorsun sanırım tanımaya çalışıyorsun sen bana bakarken ben aynı zamanda kalp atışlarımla savaşıyorum neler oluyor bana ?

Bir arkadaşım bana bakıyor  gözünden anlıyorum içinde bir kiminle konuşuyorsun ? Kim bu sorusunun olduğunu. Yanına gidip o sormadan söylüyorum kim olduğunu dışarı çıkmadan önce ki gece onlarda kalmıştım dertleşmiştik o gece yeterince neyse o sormadan arkadaşıma cevap veriyorum. Bahsetmiştim diyorum hani milletin yanıma yakıştırmadığı sevgilim.

Orda kopuyor bende ipler gözlerim doluyor arkadaşım teselli etmeye çalışıyor anlamsız olduğunu bile bile. İşte biz bunları konuşurken sen beni duymuyorsun, duymayı bırak seni anlatırken gözlerimin dolduğunu dahi görmüyorsun göz yaşımı silerken göz göze geliyorum seninle. Ben maziyi hatırlarken sen ne düşünüyorsun bilmiyorum.
Başımı her çevirdiğimde seninle göz göze geliyoruz . Arkadaşım sana bakıyor diyor. Ben içimden keşke diyorum büyük bir keşke şuan sarılsaydık seninle. Oradan ayrılıp gözden kaybolana kadar arkama bakıyorum. Yol boyunca içimde ki sesle konuşmak ne kadar kötü bişey sen bilemezsin etrafımda beni güldürmeye çalışan insanlar varken sende tutuklu kalmak ne kadar acı!

Ve her neyse sevgili dönerken son bir kere el sallıyorum sana içimden gidiyorum diyorum seni çok sevdim diyorum sen duymuyorsun biliyorum ama sevgili..

Ben Seni Hâlâ Çok Seviyorum..!

!...CANYARAM..!   Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin