Kadir eve döneceği vakit sürekli Şevval'in söyledikleri vardı aklında. İçinden bir "AH" çekti. Keşke benimde sevdiğim bir ailem olsa. Dünyadan çok sevdiğim eşim ve çocuklarımla mutlu bir hayat yaşam.İstiyordu bunu hayattan...
Kadir daldığı hayalden Şevval'in tatlı sesiyle kendine geldi:
-Aşkışı deldiiik...
Kadir Şevval'e küçük bir tebessümle baktı. Yanaklarını sıkarak:
-Ben ne zamandan beri böyle dalgınım fıstık.
Şevval kıkırdayarak:
-Aşkışı yani miraz olmuştur,herhalde...
Kadir Şevval'in burnuna ufak bir öpücük kondurduktan sonra Semih ve eşi Hazal Hanımla uzun bir sohbete girdi...Kadir bu uzun sohbetten sonra eve dönmek için arabasına doğru yürüdü,Şevval'e öpücük yolladıktan sonra Semih'e ve eşi Hazal Hanım'a el sallayarak yola çıktı. Kadir yoldayken bile aklında evde düşündükleri vardı."GÜZEL BİR AİLE KURMAK"Ne kadar bu dalgınlık içinde olduğunu bilmiyordu. Büyük bir sarsıntıyla kendine geldi. Bir kaç saniye durdu,kendine gelmeye çalıştı. Kendine geldiği zaman neye çarptığını anlamak için arabanın kapısını yavaşça açtı. Hala sarsıntının etkisinde idi.Dışarı çıktığı vakit çarptığı şeyin bir bayan olduğunu gördü.Şoku atlatamamıştı hâlâ. Aval aval baktı saniyelerce. Kendine tam olarak geldiğinde yerde yatan kadını kucağına alıp yavaşça arka taraftaki koltuğa koydu. Başındaki kanama devam ediyordu. Eli ile yüzündeki kanlı saçı kenara çekti ve kadının yüzünü gördü. İçinde kalbinin derinliklerinde saniyelik bir kıpırtı oluştu. Anlam veremedi kıpırtıya...
Kadir acele ile direksiyona geçti ve arabayı sürmeye başladı. Hemen en yakın hastaneye götürmeye çalıştı. Genç adam yol boyunca sürekli arkadaki kadını kontrol etti. Kadın kesik kesik nefesler alıyordu ve bu Kadir'i korkutuyordu. Genç Adam bu düşünceler doğrultusunda hemen en yakın hastaneye getirdi kadını.
Hemen yoğun bakıma aldılar. Kadir bir anlık kötü düşünceler içerisine daldı:
- Ölürse ben naparım ya!
Ben vicdan azabından ölürüm,kendimi hiç affetmem affedemem...diye kendi kendine söylendi.Saatler geçmişti ki genç adamın gözleri hâlâ yoğun bakımın kapısındaydı. Sonunda doktor yoğun bakımdan çıktı:
-Hastanın yakını sizmisiniz?
Genç adam telaşla:
-Bayana birşey mi oldu lütfen söyleyin...
Doktor sakinleştirici bir tavırla:
-Sakin olun beyefendi,hastamızın durumu iyiye gidiyor.Fakat aldığı darbe kafatasına geldiği için şimdilik birşey diyemiyoruz.
-Yani durumu iyi değilmi? Hayati tehlikesini atlattı.
Doktor tekrardan sakinleştirici bir tavırla:
-Çok şükür atlattı. Birazdan yoğun bakımdan çıkaracağız.Geçmiş olsun...
- Sağolun.Genç adam içinden Allah'a binlerce kez şükretti ve bolca dualar etti. Çok bunalmıştı,dışarı hava almaya çıktı. Geldikten 10-15 dk. sonra genç kızı yoğun bakımdan çıkarttılar...
(KADİR DIŞARIDA DÜŞÜNÜRKEN)
Arkadaşlar inşallah beğenmişsinizdir. Diğer bölümüme daha heyecanlı bir şekilde geçicem tekrardan iyi okumalar...Bu benim ilk kitabım kusurlarım varsa affedin... Lütfen yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimsin
RandomBir gün bir bakarsınız kendinizi arabanın altında baygın bir şekilde bulursunuz. Gözlerinizi açtığınızda bir bebek gibi yeni doğmuş hissedersiniz kendinizi. Aslında öylesinizdir. Bizim kızda o kafadan... Okuyun lütfen kitabı. Bu benim ilk kitabım da...