AKŞAM YEMEĞİ...

36 10 13
                                    

Genç adam Gözdeyi gördüğünde yutkunmuştu. Anlamıştı yalandan uyuduğunu.
Demek ki o yüzden evden çıkıp  gitmişti sinsice...
Gözde bağırmaya başladı.
-Bu kız kim Kadir? Sen tüm kızla gönül eğlendiriyorsun? Deyip her yeri dağıtmaya başladı. Genç kız korku ile Kadir'in yanına  geçti. Korkuyordum, demek ki bu kız Kadir'in sevgilisiydi diye geçirdi. Genç adam:
-Gözde sakin ol. Göründüğü gibi değil!!!
Gözde sert çıkıştı:
-Hala inkar ediyosun ya Kadir.
Kadir usulca Gözde'nin yanına yaklaştı ve kolundan tuttu.
-Aşkım bak sana olanları anlatıcam ama sakin ol lütfen.
Gözde kafasını hafifçe salladı ve Gözde Hüma'ya sinsice bakarak Kadir ile odadan ayrıldılar. Genç kız hala bu olanların etkisinde idi.
Demek ki Kadir'in de sevgilisi vardı. Kıskanmıştı galiba genç adamı. Emre ve Özgür de genç kızı yatağına yerleştirip çıkmışlardı odadan. Evlerine gitmişlerdi.Çalışanlar da odayı toparlayıp çıkmışlardı. Genç kız odada yanlızdı. İçinden kendisi ile hesaplaşıyordu.
-Aşkım dedi ya aşkım.
Genç kız hala Kadir'in Gözde'ye söylediği o sözü unutamıyordu. Acaba odada ne konuşacaklardı. Genç kız merakına yenik düştü ve yataktan yavaşca kalkıp kapıya doğru yöneldi.

Kapıyı yavaşça açtı ve etrafı kolaçana etti. Hemen genç adamın kapısına geldi. Kapı yarım açıktı. Genç kız gizlice kapıdan içeri baktı ve konuşulanlara kulak kabarttı:
-Dediğim gibi canım, yanlış anlayacak birşey yok.Hüma  Kaza sonucu hafızasını kaybetti. Hep benim yüzümden  bu olanlar oldu ve ben buna katlanmak zorundayım.
-Tamam aşkım sorun değil. Ama bu kızı gözüm tutmadı. Sanki sana yürüyomuş gibi geldi bana.
Genç adam sesini kalınlaştırdı:
-Şaçmalama Gözde ağzından çıktığını kulağın duyuyor mu? Hem Saf ve masum kız o.  hafızasınıda kaybetmiş.
Gözde rahatlamıştı:
-Anladım cnm. Aranızda bişey olması imkansız. Dünyalar güzeli sevgilini o kızla değişemezsin zaten.
Genç adam buruk bir şekilde gülümsemişti.
Gözde genç adamın yanağından öptü ve oturduğu yerden kalktı. Genç kız bu olanları hayretlikle izliyordu. Gözde'nin oturduğu yerden kalktığını görünce hemen hızlı adımlarıyla odasına doğru yol aldı. Kapıya geldi ve oradan izlemeye koyuldu. Bunları neden yaptığınıda bilmiyordu. Bu kıskanma nerden geliyordu,hala anlam verememişti. Gözde'nin sesiyle bu düşünceleri yok oldu:
-Aşkım madem böyle bir sorun ortaya çıktı ve sen benden bunu sakladın o zaman sana ceza bu akşam beni yemeğe götüreceksin.
Genç adam bunu olumlu bir şekilde yanıt verdi:
-Tamam sevgilim sen yeterki  iste,deyip merdivenden aşağı doğru indiler.
Genç kız bu olanları izledi ve duydu. Hemen üstüne bir hırka alıp aşağı indi.

KaderimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin