part eighteen

1.8K 134 2
                                    

V minulém díle jste četli:

''Já vám to tak strašně přeju'', rozzářila se Danielle. 

''A co ty s Liam?'', zeptala jsem se a znovu se napila kávy. Dortík jsme už obě měli dojezený. 

''Skvělý. Liam je skvělý. Pořád mi nosí kytky a když jsou někde pryč kvůli skupině, pořád mi volá a hned jak dostane volno, přijede za mnou'', řekla a já se musela usmát. 

''To je krásný'', řekla jsem. 

''Půjdeme do obchodů?'', navrhla jsem.

''Joo'', řekla Danielle a začala tleskat. Zasmála jsem se. Dopili jsme kávu, vzali si tašky a chodili po nákupáku, zašli do různých obchodů, na oběd, ke kadeřnici a celý den jsme si užili.

Domů jsem se vrátila kolem 5. Měla jsem 3 tašky z nákupu. Koupila jsem si nátělník s nápisem Smile today, cry tomorrow. Read this everyday, rifle a žluto-bílou sukni. Dala jsem si je do šatny a kabelku hodila na stůl v ložnici. Byla jsem po tom nakupování unavená a tak jsem si dala legíny, volné tričko, lehla si na postel a po chvilce usnula. 

Z pohledu Louise:

Bylo asi půl 6, když jsme s klukama v skudiu skončili. Rozloučil jsem se se všema, nasedl do auta a jel domů. Přemýšlel jsem, co bychom s Maggie mohli dělat. Bavili jsme se totiž, že bychom mohli něco podniknout. Zaparkoval jsem auto před domem, vytáhl klíče a odemkl. V domě bylo ticho, možná je Maggie ještě s Danielle. Šel jsem po schodech nahoru, potřebuju si dát sprchu. Vešel jsem do ložnice a zastavil se mezi dveřmi. Musel jsem se usmát. Maggie ležela na prostředku postele a slabě oddychovala. Vypadala tak roztomile. Jsem tak hrozně rád, že je tady. Že se všechno vyřešilo. Ty skoro 2 roky pro mně byly utrpení. 

Šel jsem potichu k ní a naklonil se k ní. Jemně jsem ji políbil na líčko. Což jsem ale asi dělat neměl, protože se vzbudila. 

''Oh, promiň, nechtěl jsem tě vzbudit'', pošeptal jsem. 

''To je dobrý, já jsem byla jen hrozně unavená'', řekla a sedla si. Přisedl jsem si vedle ní a ona si rukou prohrábla vlasy. Usmál jsem se, natáhl se k ní a políbil ji. 

''Co Danielle?'', zeptal jsem se. 

''Dobrý. Nakupovali jsme, byly na obědě, povídali si'', usmála se. 

''A co nahrávání?'', zeptala se mě. 

''Skvělý. Kluci tě pozdravují'', řekl jsem jí. 

''Děkuju', řekla a zamrklala očima. 

''Půjdu si dát sprchu'', řekl jsem, vstal a šel do šatny. Vysklékl jsem si tričko a kalhoty a dal je do koše se špinavým prádlem. 

''Uuu, striptíz?'', řekla Maggie. Zasmál jsem se. 

''Chtěla bys?'', zakřenil jsem se, vzal si čisté tričko a kalhoty a šel do koupelny. 

''Já půjdu udělat něco k večeři'', zavolala na mě Maggie. Otočil jsem se na ni, usmál se a zavřel za sebou dveře do koupelny. 

***

Druhý den ráno, když jsem se vzbudila, bylo asi 10 hodin. Využila jsem situace, že Louis ještě spí a tak jsem se potichu zvedla a šla do koupelny. Hodila jsem si krátkou ranní sprchu, vyčistila jsem si zuby a dala si trošku řasenky. 

Když Louis spí, půjdu za Harrym kvůli tomu mému autu. Udělám to teď, protože bych Louisovi musela nějak vysvětlovat, kam jdu. 

V šatně jsem na sebe dala kraťase a nátělník, který jsem si včera koupila. Vzala jsem si kabelku a šla potichu dolů. Na papírek jsem Louisovi napsala vzkaz a dala mu ho na linku v kuchyni. 

Girlfriend Or Whore? // Lost LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat