Mindenféle ruhadarabot bepakoltam: Pulcsikat, ruhákat, pólót, mindent, amire szükségem lehet majd. Elég régiek voltak már a ruháim, ezért arra gondoltam elmehetnék shoppingolni, persze nem egyedül, mert az úgy nagyon unalmas lenne. Felhívtam a legjobb barátnőm, Alice-t, akinek elmeséltem, hogy hol fogom tölteni a nyaram, és persze elhívtam magammal vásárólni. Bele is eggyezett, és nagyon boldog volt, hogy bejutottam ebbe a táborba. Megbeszéltük, hogy 1 óra múlva találkozunk a bevásárlóközpont előtt. Felvettem magamra egy pólót, egy rövidnacit, egy piros tornacipőt, elvettem a pénzem, szoltam édesanyámnak, hogy elmegyek itthonról, utána elindúltam a célállomás fele. Útközben folyton azon járt sz eszem, hogy vajon szeretni fogom-e majd a tábort. Mi lesz, ha mégsem, és már az első héten haza akarok majd jönni? Bár ezt kétlem. Szerintem szuper jó lesz az egész, és akkor sem fogok hazajönni, ha majd rosszkedvemben leszek, mert aztán csak megbánnam, hogy csak úgy otthagytam a helyet, ahova ennyire el szerettem volna jutni.
Hamar odaértem a bevásárlóközpont elé, Alice még nem érkezett meg, ezért vártam picit. Nem kellett sokat várakozzak, hamar megérkezett, és be is mentük az első üzletbe.
-És egyébként hogy találtál rá erre a táborra? - szólt hozzám Alice, miközben a ruhák közt kotorásztam.
-Hát... Tegnap reggel facebookon bedobta, és gondoltam tök jó muri lesz, legalább nem töltöm megint egyedül a szobámban a nyaram mint mindig - Feleltem neki nevetve. Ő is mosolygott.
-Figyelj csak! Ez tök szép póló, biztos jól áll! - Szólalt meg ismét Alice, miközben egy fekete pólót tartogatott a kezében, amin "Be who you want to be, and don't think about what others think" felirat állt. Elvettem tőle, és az öltözőt vettem célba. Tényleg jól állt. Kiválsztottám hozzá valami gatyát, meg még cipőt is vettem hozzá, Alice még egy menő sapit is hozzá párosított, ezután a kasszához indúltunk. Kifizettem a ruhákat, és a következő üzletet vettük célba. Sokat röhögtünk, végül 4 nagy szatyorral léptünk ki a bevásárlóközpontból.
-Remélem ennyi ruci elég lesz- mondtam nevetve.
- Biztos vagyok benne - felelte ő is hasonlóan. - Figyu, nem megyünk el eggyet fagyizni? Hogy megünnepeljük azt, hofy bejutottál ebbe a táborba.
-Ez jó ötlet, menjünk!
Útközben Alice elmesélte, hogy ő ezen a nyáron a szüleivel Horvátországba utaznak. De jó nekik! De legalább én sem fogok unatkozni. Vásároltunk magunknak fagyit, sétáltunk még picit a közeli parkban, ezután elköszöntünk egymástól, mert nekem még be kellett pakolnom az új cuccaim, és már elég későre járt az idő, ráadásúl holnap maximum 14:00 órára a tábor helyszínén kell lenni.
Mikor hazaértem, alig tudtam belépni a lakásba a sok szatyor miatt. Anyukám felajánlotta hogy segít nekem, de mondtam neki, hogy egyedül is boldogulok. Bementem a szobámba, szépen mindent bepakoltam a bőröndömbe, ezután elmentem vacsorázni, és lefekvés előtt még felnéztem facebookra, hogy megnézzem miújság. Újra bedobta a hírdetést a táborról, ahova én is megyek, de ki volt írva, hogy a helyek be vannak telve. Elég hamar beteltek.
Ma este hamar elaludtam, mert már belefáradtam ebbe a sok vásárlásba, amibe Alice besegített. Reggel 7:00-re tettem csörögni a telefonom, hogy időben elkészüljek, és ne késsek el a táborból.Hali újra :)))
Itt van a 2. Rész, remélem tetszik :D ígérem, hogy a következő részekben már benne lesz a BTS, ne aggódjatok :))))
YOU ARE READING
Felejthetetlen Nyár ~ BTS Fanfic. -Jungkook-
FanfictionMaya Ackerman, egy 16 éves lány, aki a nyarát egy tánctáborban fogja tölteni, 7 fiú társaságában, akikkel különböző kalandokon megy át.