A 23-as szobát kellett keressem. Nem volt olyan messze a színpadtól ezért hamar megtaláltam. Mikor benyitotam, már mindhárom lány bent volt a szobában, és kezdtek kipakolni az bőröndjükből.
-Sziasztok! Az én nevem Maya Ackerman. Én vagyok az egyik szobatársatok. - Mondtam nekik udvariasan.
-Én Emili vagyok, örülök a találkozásnak! - Mondta egy szőke hajú lány, aki közben a telefonján babrált valamit. A másik kettő meg sem szólalt, csak néztek engem mint borjú az újkaput. Helyet foglaltam az egyetlen üres ágyon, és én is elkezdtem berendezkedni. Hamar végeztem, ezért megkérdeztem Emilit, hogy nem jönne-e velem sétálni egyet, hogy még barátkozzunk a tereppel.
-Én még nem végeztem a pakolászással, de majd ha végzek, megkereslek, és mehetünk eggyütt. - felelte. Én bólintottam, azzal kinyitottam az ajtót, és elhagytam a szobát. A másik 2 lányt meg sem kérdeztem, ha már olyan udvariatlanok, hogy be sem mutatkoznak, én aztán nem fogok nekik könyörögni.
Szerencsémre nem voltam sokáig egyedül, ugyanis találkoztam 7 új barátommal, a BTSel.
-SZIA MAYAAA! - Hallottam, hogy valaki nevemet kiáltja, ezért gyorsan megfordúltam. Nagyon megörültem, mikor láttam, hogy J-Hope az, aki nevemen szólít.
-Sziasztok fiúk! - Köszöntem én is nekik. Odajöttek hozzám, utána pedig már eggyütt mentünk tovább.-És, milyenek az új szobatársaid? - Kérdezte tőlem Jin.
-Hát, van egy lány, Emili, tök cukinak tűnik, barátságos. És van két undok liba, aki még hozzám sem szóltak... Nem eröltetem őket, ha nem akarnak bemutatkozni, nekem úgy is jó, nélkülük is megleszek. És nektek milyen szobatársaitok vannak?
- Én Sugával Jinnel, meg J-Hopeal kerültem egy szobába. - Felelte boldogan Rap Monster.- Én pedig Vvel és Jungkookkal vagyok egy szobába. Van még egy üres ágyunk is a szobában, ezért pont jól elférünk - Vágta rá Jimin. De jó nekik, hogy egy szobába kerültek.
Az egész tábort körbejártuk. Nagyon tetszik az egész. Már most tudom, hogy nagyon jól fogom érezni magam itt egész nyáron. Útközben a fiúkkal sokat hülyéskedtünk. J-hope, és V folyton viccelődtek, rengeteget nevettem rajtuk, amikor grimaszkodtak. Mindenkivel rengeteget beszélgettem, főleg RapMonsterrel, és Jinnel, ugyanis megtudtam, hogy Jin elég jól főz, és felajánlotta, hogy megtanít majd nekem is 1-2 receptet, Rapmonster pedig ugyan olyan ügyetlen szokott lenni, mint én. 2 taggal azomban alig váltottam pár szót első találkozásunk óta, és ezek nem mások, mint Jungkook, és Suga. Vajon velem lenne valami bajuk, hogy alig szólnak hozzám? Nem szeretnék senkinek sem kellemetlenséget okozni.
- Figyelj csak Jimin... - hajoltam közelebb a mellettem levő fiúhoz, szinte suttogva beszéltem hozzá - Suga és Jungkook miért ilyen... hogy is mondjam... Visszahúzódó? Vagyis... Nem is szóltak hozzám azóta, mióta bemutatkoztunk egymásnak. - fejeztem be végül kérdésem. Jimin picit elmosolyodott, majd ugyan úgy mint én, sottogva felelt nekem:-Suga álltalában ilyen, vele ne törődj... Majd idővel megkedvel, eleinte mindenkivel ilyen... Jungkook pedig... Szerintem bejössz neki.
Jungkooknak tetszem? Hátő... wow... nem gondoltam volna, hogy egy ilyen kis cuki fiúnak majd tetszeni fogok valaha. Olyan kis drága. Úristen Maya mikre gondolsz?
- Héé! Ti meg mit sugdolóztok? - Szakított félbe minket V, aki elénk pattant, és egy sunyi mosolyal nézett ránk.- Semmit - Mondta végűl Jimin, miután látta, hogy nekem ötletem sincs mit mondjak.
Szerencsénkre Jack, a rendező megmentett bennünet a kínos helyzetből.- Maya, sajnos szobát kell váltanod. Most szólt nekem Amber, hogy megérkezett az egyik barátnője, és feltétlenűl egy szobába szeretnének lenni. Nagy baj lenne, ha áthelyeznénk téged máshova? - Nagyon boldog voltam. Legalább nem kell egy szobában lennem azzal a 2 undok libával, akik közül az egyik ezek szerint Amber.
- Persze, semmi gond! - feleltem neki boldogan.
- Az egyetlen gond csak az, hogy lányoknál már nincs üres hely, csak egyetlen egy szobában, ahol 3 fiú tartózkodik.
- Akkor ezek mi leszünk! - Mondták egyszerre Jimin és V, Jungkook pedig csak meredve nézett maga elé.
- Ohh! Akkor látom már ismeritek egymást. Még ma este át kellene költöznöd.- Persze, nem gond! Köszönöm hogy szólt! - Feleltem végűl. Jack ezután elment, minket magunka hagyva. V odajött hozzám, megölelt, és folyton azt énekelgette, hogy "Maya a szabtársam, Maya a szobatársam". Olyan mint egy kisgyerek. Jimin felajánlotta, hogy segít nekem átköltözni, Jungkook pedig szótlanúl elment, gondolom be a szobájukba.
Haliiiii :DDD
Itt a 4. rész, remélem tetszik :))) Hamarosan hozom a következő rész is :))
YOU ARE READING
Felejthetetlen Nyár ~ BTS Fanfic. -Jungkook-
FanfictionMaya Ackerman, egy 16 éves lány, aki a nyarát egy tánctáborban fogja tölteni, 7 fiú társaságában, akikkel különböző kalandokon megy át.