10.In Tren

11 4 0
                                    


Astazi este mare zi! Am sa merg in tabara. Peste cateva ore am sa plec cu autobuzul sore gara. Caci nu pot merge cu masina. (am pana) eu una asteptam ziua asta. Am mai fost in tabere dar nu in tabere pentru toata vara. Am sa o intreb pe Erica si pe Anastasia daca vin sa ma ajute cu bagajul peste o ora.
E timpul sa plec la statie. Erica ma astepta acolo cu Anastasia. Si ele aveau bagajele mari. Am intrat in autobuz si am astptat sa ajungem la gara.
Au trecut minutele si insfarsit am ajuns acolo. Colegi mei erau acolo cu doamna. Asteptau trenul. Eram singurele cu animalute.
A ajuns trenul. Avem vagoanele cele mai mari (Bossi) . Am intrat in tren si ne dusem intr-o cabina mare. Eu una nu ma plang ca am animalutele cu mine. Dar imi era destul de mila de animalite cand le vedeam inghesuite in custile alea, asa ca leam dat drumul afara in cabina. Am dormit cu ele in tren. Dar insa astazi in tren am invitat doi colegi la noi si am inceput sa ascultam muzica la boxa mea. Norocul meu ca nu se auzea muzica in afara cabinei. Dupa pe la vreo 00:00 au plecat si prieteni mei. Imi era destul de somn deoarece  nu am dormit seara trecuta, eram tare emotionata din cauza taberei de vara.
Asa ca am fost mai BOSS si mi-am pus pijamalele pe mine. Norocul meu ca luasem o patura si o perna cu mine. Si Erica si Anastasia si-au luat paturi si perne. Scaunele pentru noi erau ca niste paturi. 5 scune la geam, 5 la peretele din dreapta si 5 la peretele din stanga. Si ele si-au pus pijamalele, am fost Bossi. Am dormit toate cu animalutele lor. Pe scurt o sa dorm ca un inger in tren!

Povestea meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum